In mare, se inlocuieste plansa de bord, se modifica/inlocuieste panoul dintre motor si habitaclu, se inlocuieste caseta de directie, suportii coloanei de directie, se modifica/inlocuieste instalatia electrica, si se inlocuiesc farurile cu unele pentru circulatia pe partea dreapta, daca farurile cu care vine masina sunt doar pentru circulatia pe stanga (exista si faruri universale, vezi marcajele).
Pe langa astea, cum a zis si colegul, mai exista multe detalii pe care le vezi doar la fata locului. De exemplu, mai ai de mutat traseul cablului pentru capota, impreuna cu maneta, conductele de la pompa de frana (pentru ca o muti pe stanga), si altele.
In mare parte m-as pricepe sa fac asemenea lucrari, dar sunt sanse mari de impotmolire totala (adica sa nu poti modifica ceva, sa nu iasa), iar in cazul ala dai masina la remat, asa ca nu m-am apucat niciodata de asa ceva, si nici nu am de gand.
Da,sa inteleg...ca ar fi ''mai mare rosia decat castravetele'' in termeni traditionali, inteleg. Multumesc frumos pentru interes!
Asa ceva.
Sunt totusi ateliere care s-au specializat in asa ceva, stiu ce e de facut la fiecare masina la care au mai lucrat.
Mie mi se pare un cosmar si instalatia electrica, plus ca daca nu cunosti bine modelul, nu poti sti de la inceput ce trebuie inlocuit. De exemplu, la unele masini, caroseria e facuta sa poti pune volanul si pedalele pe orice parte; la altele, trebuie sa modifici podeaua si panoul din spatele bordului ca sa ai loc pentru ele. Detaliul asta te poate costa vreo 100€ daca stii tinichigerie, 200-300€ daca trebuie sa platesti un tinichigiu.
Cred ca poti ajunge usor sa platesti pe masina si conversie, mai mult decat costa acelasi model, cu volanul pe stanga. Dar masinile din UK au avantajul de a nu fi circulat pe drumuri cu sare, nu a stat nimeni sa le dea milele inapoi, si majoritatea sunt versiuni de tol, cu dotari bune, si motorizari misto.
Multumesc,sincer; intrebam informativ. Voiam sa stiu ce parere are lumea despre treaba asta, multumesc! Te salut!
Nu vei primi un raspuns exact.
Sunt multe piese despre care vorbim, si difera de la masina la masina.
Esentialul este bordul, podul pedalier, si caseta de directie, tubulatura servofrana, tubulatura de la climatizare, instalatia electrica dar pe langa acestea cel mai adesea se adauga alte zeci de mici prostioare, de la plastice, pana la conducte, etc.