Nu cred ca ai inteles bine!
La cele in 2 timpi ai mai putine piese, deci intretinerea este mai ieftina!
Consumul este mai mare, dar si putearea este mai mare fata de un motor de aceeasi cilindree...
Un dezavantaj ar fi uleiul care trebuie pus in benzina si zgomotul mai mare fata ce dele in 4 timpi...
Cumnatul tau nu stie ce vorbeste.Intr-adevar motoarele in 2 timpi se uzeaza mai repede decat cele in 4 timpi deoarece dezvolta turatii mai mari, insa nu ajunge intretinerea cum a spus el.Un prieten are Aprilia rs 125 si o are de 3 ani, nu a facut decat sa ii schimbe o bujie.Aici vorbim de motociclete de strada. Daca sari la alta categorie, de exemplu cross, acolo piesele trebuie schimbate la fiecare sezon.In concluzie, motoarele in 2 timpi ar fi Aprilia rs125, Cagiva mito 125 si nu prea imi vin in minte altele momentan, ating cam 160-180km/h.In 4 timpi ai putea opta pentru Yamaha yzf125 sau Honda cbr125, care ajung pe la 130-140km/h.
Sper ca te-am ajutat!
Pai nu este o regula ca trebuie sa schimbi setul motorului la un anumit interval de timp.Cand crapa atunci il schimbi si gata. Vorbeam de motocross ca se uzeaza mai repede deoarece cei ce au asa ceva sar cu ele si le tureaza in mod repetat.
Deci in concluzie un motor de cross se uzeaza mai repede decat unul sport/de strada.
Nu cred ca ai inteles bine!
La cele in 2 timpi ai mai putine piese, deci intretinerea este mai ieftina!
Consumul este mai mare, dar si putearea este mai mare fata de un motor de aceeasi cilindree...
Un dezavantaj ar fi uleiul care trebuie pus in benzina si zgomotul mai mare fata ce dele in 4 timpi...