Cauze posibile:
-probleme la turbina, necesita inlocuire sau reconditionare, recomand inlocuirea cu una noua, reconditionarea este o improvizatie!
-scurgerea uleiului pe evacuare, are legatura cu problema 1 cea de la turbina (punctul 1)
-segmentii uzati, creste si consumul de ulei de motor!
Daca consumul de ulei este neglijabil atunci nu mi-as face probleme deocamdata!
Nu te poti astepta ca o masina diesel din 2008 sa aiba sub 300k km!
De acolo si 'micile' probleme!
Rable care altii de prin Germania scapă de ele, noroc cu voi care le aduce ti aici ca ce s ar face bietii mecanici auto fara voi ăstia care umpleti românia de rable, duo la servis sa o verifice ei si pregateste bănet ca sa o repare ca piesele sunt foarte scumpe si mîna de lucru la fel de scumpă
Daca il scoate doar uneori, nu e motiv de ingrijorare. Poate ramane in urma vreun injector, sau EGR-ul. Dar la un diesel vechi practic e "normal".
Nu e semn de ingrijorare.
Semne grave sunt atunci cand incepe sa scoata fum mereu, la orice accelerare, incepe sa dea in nas, sa porneasca greu sau sa se opreasca singura.
In rest, micile scapari inseamna doar uzura sau depuneri prin motor.
Verifica nivelul de ulei acum si peste 1000 km rulati observa daca masina ti-a mancat ulei, daca ti-a mancat ulei du-o la un mecanic sa-i faca o inspectie amanuntita, totusi nu pare ceva grav la tine.
Turbina fluiera sau face sunete ciudate?
Masina a stat mai mult pe dreapta inainte sa o cumperi?
Motorina din rezervor a fost una veche?
Poți să o bagi pe tester sa vezi ce are, cat te-a costat mașina? E break sau berlina?