Dacă te oprește poliția trebuie să ai la tine 4 lucruri:
- Permisul și buletinul
- Talonul
- Verificarea tehnică (nu te speria, mergi la orice RAR, sau atelier autorizat RAR și faci verificarea, care de fapt constă în faptul că se uită să vadă dacă seriile de motor și șasiu corespund cu talonul, costă 50 de RON)
- Asigurarea RCA.
Baftă!
PS Și să mai ai o vestă reflectorizantă neapărat la tine, chit că se folosește abia la căderea întunericului, e bine s-o ai în portbagajul scuterului, atunci chiar că nu are că să-ți bage de vină...
Asfalt uscat!
" care de fapt constă în faptul că se uită să vadă dacă seriile de motor și șasiu corespund cu talonul, costă 50 de RON"
Confunzi. Aia e identificarea care se face la RAR pentru inmatriculare.
"Cu ocazia inspectiei tehnice periodice, vehiculului, fara a fi demontat, ii este verificata si apreciata starea tehnica, existenta dotarilor obligatorii din punct de vedere al sigurantei circulatiei rutiere, protectiei mediului si utilizarii conform destinatiei. "
Perfect de acord, dar la scutere/mopede așa se face, deoarece sunt mopede stil vechi care nu sunt dotate cu semnalizări din fabrică, deci n-ai cum să le montezi, decât autorizat, (ceea ce poate costa mai mult decât mopedul ) precum și faptul că nu există bancuri de frâne speciale pentru mopede... Practic, a doua oară când mergi la verificare îți verifică dacă frânează, semnalizează și se aprind luminile mopedului... Asta-i tot.