Injectoarele, servomotorul de sub carburator, pompa de apa, si bobina de inductie
cu fise cu tot trebuiesc schimbate
apoi sa vezi cate de bine merge
daca nu merge bine mergi cu ea la rabla la fiare vechi la remat ca o sa iti manance zilele pe la mecanici
trebuie schimbati segmentii trebuiesc alezate scaunele de la supape trebuies schimbate supapele si semeringurile de la tacheti
trebuie schimbata garnitura de chiuloasa
trebuiesc schimbati segmentii
si gata o sa mearga
dar trebuie erificati si cilindri pentru ca tu ai spart dintr-un piston o bucatica de aluminiu din spatele unuia dintre segmentii de ardere de foc
intre segmentul de ungere si segmentul de foc acolo ai spart o bucata dintr-un piston
si greu tare vei gasi piston si va trebui sa schimbi toti segmentii de la toate pistoanele pentru ca mecanicul tau din cauza ca e lenes puturos... nu o sa vrea sa iti schimbe la toate pistoanele
dar ce o sa faci o sa mergi cu un piston nou si restul uzati
asa ca tu trebuie sa schimbi macar toti segmentii
si garnitura de chiuloasa si sa pui uleiul care scrie in cartea tehnica a masinii nu ce vrea mecanicul
dupa care schimbi antigelul
schimbi distributia
La abs ai niste senzori care sau murdarit sa depus noroi pe ei
in cel mai rau caz in cazul in care ai luat vreo groapa prea adanca atunci e posibil sa fie o celula de catarire defecta
si merge bine pana cand dai cu ea in pom si o faci acordeon
succesuri