Modelul full al VW-ului e cam pe la acelasi pret cu EVO-ul 40 de mii de euro. Consumul. Nu iti face asteptari de la amandoua, s-ar putea ca modelul diesel de la Passat sa consume mai putin dar daca ti se strica ceva la motor te rogi sa nu fi cumparat masina. Confort clar ca CC-ul bate EVO-ul, dar pentru mine un scaun Recaro e mult mai bun decat un scaun de piele dar na. Intretinere, la CC diesel sunt piesele scumpe, la EVO sunt la fel, la tinuta de drum EVO castiga detasat deoarece e 4WD. Cu toate ca amandoua rup buzunarele eu as alege EVO 10.
Cam compari mere cu pere.
cc e o limuzina pentru confort nu pentru viteze.
evo x e creata speciala pentru viteza, de la motoare, la sasiu pana la electronica. ai vazut vreun cc castigator la campionatul de raliuri?
Passat-Confor sporit, pret mai mic faca de Lancer Evo X, piesele cred ca sunt totusi putin mai mici fata de cele de la Lancer.
E adevarat ca Lancer-ul e putin mai rapid, da la ce sosele sunt in Romania nu prea iti trebuie viteza.
Http://www.automarket.ro/......ompare.php mitsubishi este o masina destul de scumpa si de viteza depinde pentru ce cauti o masina sper ca te-am ajutat cu link-ul
Am uitat sa precizez modelul: Volkswagen Passat
3.6 V6 FSI 300CP Highline 4M DSG, tot 4x4 este pe benzina cu 5 CP mai mult ca EVO