| TrasnetulNegru a întrebat:

Am si eu o problema la o Skoda Fabia 1 2002. Cu 4 zile înainte am pus testerul pe ea. Dupa ce am rezolvat ce aveam de rezolvat la ea am incuiat-o. A doua zi cand am revenit, bateria era moarta. Nici ceasul si km in bord nu îmi mai afișa. Am schimbat bateria crezând ca este de la ea, dar tot degeaba in 4 ore de stat in stand by, masina Iara mi-a golit si bateria cea noua. Dupa care am fost la cineva cu un ampermetru si mi-a măsurat consumul cu ușile închise MP3 Ul scos si neîncheiată. Am avut marea surpriza sa aflu ca am un consum de 3, 40 A, in modul stand by. Am mai observat ceva ciudat: atunci cand învârt cheia la prima treapta se aprind si ledurile de la AC, ASR... Si restul geamurile... Tot înafara de bord. Acestea normal se aprindeau numai in momentul in care aveam poziția pornita. Știți cumva pe unde ar putea fi acest consumator, pe care i-l pot numi chiar scut. Mulțumesc! Orice răspuns legat de aceasta întrebare m-ar putea ajuta!

1 răspuns:
| TrăieşteClipa a răspuns:

Ma preocupa fraza "am rezolvat ce aveam de rezolvat".
Poate ne povestesti si ce module ai accesat si ce modificari ai facut si pe unde.
Vagcom-urile chinezesti de 150 de lei pot creea probleme serioase.
Am si eu unul si uneori ma sperie.
3.4 amperi nu este scurt.
Inseamna un consumator de 40 W.