Fa-i o diagnoza in primul rand. Parerea mea este ca debitmetrul si sau EGR-ul iti dau probleme la masina ta. Controleaza daca toate furtunasele de vacuum sunt la locul lor si in mod special cel de pe actuatorul de pe turbo! Faptul ca nu scrii nimic de niciun martor aprins in bord ma face sa cred ca pe colectorul admisie, EGR si turbo ai foarte multe depuneri!
Furtunul de la EGR este aproape tot timpul prelins cu ulei.Sa fie el de vina?
Ai ulei pe furtunas? Daca ai ulei pe interiorul furtunasului. este din cauza pompei de vacum! Sper ca la ultimul schimb de ulei nu i-ai pus 15W40 in loc de 10W40!
Nu,am folosit intotdeauna uleiul corespunzator, acela 10w40
Salut,ai incercat sa folosesti un aditiv de curatare a injectoarelor? incearca sa alimentezi cu un carburant mai bun de la benzinariile cu renume, daca nici asa nu rezolvi viziteaza un service, bafta