Galeria de admisie nu are nimic de a face cu pierderea de lichid de racire.
Pare ca la tine termostatul e dus si mai poti avea probleme cu garnitura de chiuloasa si trebuie sa verifici neaparat daca nu iti intra apa in ulei sau cilidru (scoti un fum alb?).
Mecanicii care se respecta au un tester chimic de gaz de esapament in radiator, dureza cateva minute a il puna si sa-ti spuna daca e distrusa etansarea sau nu.
Cele mai periculoase chestii la sistemul de racire sunt alea in care antigelul "dispare" si nu ai scurgeri vizibile, se duce ori in cilindri, ori in baia de ulei si in ambele cazuri e grav, fa testul ala.
In primul rand as cauta cauza supraincalzirii. Asa ceva nu se intampla aleatoriu, exista undeva o problema. Poate te lasa pompa de apa, sau mai rau, poate ca motorul are oringul de ulei dus de mult, si nu prea mai are ungere > asta duce la supraincalzire.
Referitor la defectul secundar care te deranjeaza pe tine, lipsa caldurii si pierderea antigelului, astea inseamna de obicei garnitura de chiulasa cedata sau o fisura in blocul motor ori chiulasa. Poate fi si racitorul de gaze, dar mai rar.
As recomanda o verificare oring in prima faza, eventual si a cuzinetilor, apoi revizie la chiulasa, sau cel putin un test de gaze.
Desi testele de gaze nu prea sunt corecte, pentru ca gazele nu ies in antigel nonstop, ci doar in unele momente, cand trage din greu motorul.
Supraîncălzirea a fost doar în vară. De atunci n-am mai avut problemele astea. E ciudat ca în mers nu crește temperatura apei, dacă mașina stă pe loc, pornită, temperatura apei începe să crească. Când m-am pus în mișcare, temperatura scade iar la 50.