Lipsa cronica de service!
Trebuie verificat in primul rand circuitul de alimentare, pana la injectie, precum si rezervorul, sa nu fie spart.
Apoi facuta diagnoza, dar la unul care stie ce-s valorile alea, nu puradei "injineri" care se uita doar daca-s erori.
A fost cu ea la un mecanic care a lucrat la Dacia service in oras si nu stie de ce consuma asa de tare, rezervoru nu este spart, ultima oara ia luat 2 litri de benzina pe 7 km, eu credeam ca are defect senzorul de temperatura si merge cu socul tras.
Omu a schimbat toate al timpul lor, asta ia laut-o asa de o data, face naveta cu ea, un 50 km dus intors, si a ramas in pana, se uita la ac cum scade
Eu n-as merge la Dacia service nici pentru schimb de ulei.
Pe vremea Daciilor vechi, habar n-aveau ordinea la aprindere, am fost cu Loganul scolii pentru revizie si am luat-o cu aceleasi batai inapoi... Si am auzit pe multi plangandu-se. Am lucrat tinichigerie in service bun, si am avut ocazia sa vad Sandero avariat usor de mai multe ori, reparat doar in reprezentanta pana atunci, care avea proiectoarele prinse cu suruburi la nimereala, si chiar sarma. Probabil asa e peste tot, ca toate astea nu sunt de la o singura reprezentanta.
Daca ar fi doar socul blocat, n-ar consuma chiar asa. Eu zic ca pierde benzina aia.
Scoate joja si miroase-o, daca nu miroase a benzina, 99% eu zic ca e spart un furtun de la rezervor pana la motor, sau filtrul... Uitati-va dupa scurgeri.
La un asemenea consum, daca toata benzina aia ar merge in motor, ar mirosi a benzina si gazele de esapament, iar nivelul de ulei ar urca alarmant.