SR-ul 'baga in scaun' si e mai fiabil, dar consuma cat 3 16v-uri.
16V-ul trage ca un Logan 1.4 cu gaz, consuma putina benzina si restul ulei, calibrezi clapeta de aer zilnic, si pierzi/castigi putere de la o zi la alta.
EGR-ul se 'delete' cu spray, dupa demontare, sper ca la asta te-ai referit. Glumesc.
Admisia sport nu aduce nici un avantaj la asemenea motoare de blender, iar Golf 4 in esenta nu are nici o treaba cu sportivitatea, e o pierdere de timp sa incerci sa o faci avion, atat timp cat nu pui turbo, si macar niste jante + arcuri neiertatoare.
Dar tot e inutil sa acorzi atentie unui tomberon de Golf, cand masini precum Megane 2 sau Focus 1 se gasesc la acelasi buget, si au potential sportiv dublu, din fabrica. Chiar si Astra G e mai sigura pe viraje, iar caroseria fiind micuta, fuge si cu 1.4
anonim_4396 întreabă: