Uita-te putin la bisnitarii "profesionisti": majoritatea aduc masini bune, le fac programare RAR imediat ce au cumparat-o (inainte sa o aduca in tara), le aduc la noi si le cosmetizeaza perfect, retusuri de vopsea, multe vin atinse pe ici-colo si le repara in service-urile romanesti, scot un rand de numere rosii ca sa le poata scoate in probe, apoi le vand.
Nu are sens sa iti tii blocati banii 3-4 luni, ca sa inmatriculezi masina, plus ca:
1. Inmatricularea pe numele tau este complet inutila noului proprietar
2. Cand vezi masina cu acte romanesti, te gandesti ca deja a avut parte de drumurile proaste si combustibilul stricator
3. Majoritatea cand vad o masina inmatriculata de putin timp si scoasa deja la vanzare, se gandesc ca proprietarul o luase pentru el, si a descoperit ceva nasol de tot la ea, si vrea sa scape.
Mai urmareste si piata (anunturile din targ si de pe internet), si ai sa vezi ca multe masini neinmatriculate au pret mai mare decat cele aflate de 1-2 ani in traficul romanesc.
Deci, eu te sfatuiesc sa nu te complici cu inmatriculatul, poti cel mult sa le faci omologarea RAR (cartea), dar nici asta nu o sa-ti creasca pretul cu prea mult, si pierzi mult timp. Fa-i doar programare, si incearca sa o vinzi intre timp.
Asta voi face, deja am găsit și mașina pe care in proporție de 90% o voi cumpara din Germania, in data de 22 mă văd cu el, e tot un Golf, dar cu ceva dotări mai bune (comenzi pe volan, geamuri full electirce) sper sa am noroc cu ea la vânzare ca și cu cea precedenta, poate chiar un preț mai mare Părinții mei mă întreabă deja de unde stiu lucrurile de genu, deși nu au au existat probleme legate de bani
Eu am colaborat putin cu niste samsari de masini dezvoltati, si m-am mirat, cand am vazut ca stiu mult mai putine decat mine, cand cumpara masini. Unul din ei cumpara masini de peste tot, avea parc de masini rulate in orasul lui, ii suna telefonul continuu, dar el nu stia sa depisteze o masina accidentata si vopsita oribil, sa-si dea seama care sunt semne de la turbina, care de la injectoare... Suna niste mecanici dupa ce vedea masinile, mai "bomba" decat el. El era doar smecher, ca se prefacea ingrozit de toate masinile, si oferea preturi cu cel putin 500e sub pretul pietii, le trimitea la polish superficial, si le vindea.
Stanmariusvasile întreabă: