Injectoarele se verifica cu un dispozitiv cu 4 pahare si 4 furtunase egale ca lungime, transparente. Se cupleaza acele furtunase pe returul injectoarelor, si se porneste motorul, lasandu-se in relanti. Daca nivelul de motorina nu urca la fel pe furtunase de la toate cele 4 injectoare, inseamna ca ai probleme. De regula se blocheaza pe deschis, deci injectoarele care dau pe retur mai putina motorina sau deloc, alea sunt duse.
Am dus recent injectoare de dci la reconditionat, a costat 350 de lei bucata, plus 100 de lei verificarea pompei de injectie.
Daca esti de prin nordul Romaniei, pot sa-ti spun la cine am mers, in Dorohoi, la recomandarea multora.
Daca nu sunt injectoarele, si nici pompa, ar putea fi un senzor de turatie, ca se manifesta la fel: moare in relanti, scoate fum, galopeaza dar motorul trage normal.
BodenAlex întreabă: