In primul rand da drumul la ventilator, ala ce circula aerul in cabina si vezi daca prin acele guri, venturi sufla aer, nu conteaza de care, vezi doara daca sufla si cat timp, lasi asa stiu si eu minute bune 10-15 minute.
Daca totu este ok, ma refer dacas sufa aer, atunci ar putea fi problema la apa de la motor, ai aer in sistem, deci trebuie sa aerisesti.
Cand aerisesti deschizi caldura la maxim, pentru ca sa nu ramana aer prins in radiatorul de caldura.
Spun sa lasi sa vezi de sufla 10-15 minute,sa vezi daca nu cumva e din panoul ala de comanda,ala sa fie de vina.
Acum si de ar fi termostatul sa zic deschis, apa tot ar fi calda, deci ar trebuie sa sufle aer cald oricum.
Radiatorul ala are ceva valve inainte sau dupa el? Poate sunt unele masini care au ceva valve, deschid doara daca li se cere, zic si eu, nu-s mecanic dar stiu ca inainte erau masina care aveau valve.
Tu daca ai schimbat deja 2 radiatoare de caldura,ar trebuie sa stii cei acolo,ma refer unde la conectezi,is ceva valve,ceva fire stiu si eu.
Mai bine trebuie sa te intreb ce radiatior ai schimnbat mai exact? Radiatorul de caldura este in bord, banjui ca pe ala l-ai schimbat si nu afara in fata motorului.
Daca nu stii dupa ce sa te uiti, la ce sa te uiti, daca nu stii sa verificii chestii, atunci mai bine duo la cineva care se pricepe, asa pierzi timpul si bani tot schimband la piese aiurea.
Deja ai schimbat 2 radiatoare, de ce? Daca curgeau ziceam da scapa apa, iar daca nu, atunci nu vad in ce baza ai schimbat de 2 ori radiatorul de caldura.