Probabil s-a rupt ceva intre contactul mecanic si cel electric, e acolo o tija de zamac destul de fragilă.
Soluția e sima si ieftina, dar necesita un minim de indemanare.
Primul pas este sa desfaci carcasa volanului si sa scoți contactul. Sunt tutoriale video pe Youtube sau manuale de reparații pe clubopel.
Daca e rupt, comanzi altul, doar parte mecanica, cu cheie. Atenție sa fie identic. Ai toate șansele sa funcționeze cu cheia originala, daca ești ghinionist, trebuie făcu din doua unul. Din nou găsești tutoriale pe Youtube si pe clubopel, nu e mare filosofie. Daca nu îți iese deloc, poți renunța la acei dinți de blocare din interior, oricum ai imobiliser, si practic vei putea roti contactul cu orice cheie.
Uite un video, vezi mai multe similare înainte sa il desfaci.
https://youtu.be/J6XTQ7XS8xs
Completari: clar nu e bateria. Tu ai curent, cauza pentru care nu porneste e faptul ca acesta nu ajunge la electromotor.
Cablul de masa oxidat ar împiedica functionarea motorului, ori al tau nici macar nu se oprește, deci exclus.
Pompa de benzina e varianta cea mai stupida, am ras cu lacrimi. Inca nu am auzit de vreo pompa defecta care sa se încăpățâneze sa meargă continuu. Si daca ar fi totuși una, degeaba "benzineste" daca nu "scanteieste".
Nu pornește pe baterie din cauza contactului. Contactul nu transmite comanda la releul care comanda electromotorul, deci electromotorul nu învârte motorul. Împingând mașina, nu mai e nevoie de electromotor.
La oprire, contactul nu decuplează, de aceea nu poate fi nici oprit. Bateria nu are nici o legătură in cazul asta.
S-a stricat contactul, a ramas blocat pe pozitia de motor pornit.
Schimba contactul, sau doar partea electrica a lui.
Mie îmi miroase a pompă de benzină/motorină defectă; sau ceva care îți strică pompa.
Pentru că este ceva ce împiedică oprirea pompei.