Vopseaua sare "dupa" (de pe) masina daca e vopsita fara cap. Fara cap sunt vopsite masinile in special in service-urile "de calitate", unde idiotii slefuiesc pana la P800 inainte de a vopsi, uita mai exact de ce anume slefuiesc, si dau vopseaua dupa... Polish, ca la P800 numai matuire nu mai e.
Masina de spalat (turbojet) iti poti cumpara de oricare, toate arunca cu apa. Nu-ti pot recomanda o presiune anume, ca depinde si de duza pe care o are pistolul.
Nu te apropia mai tare de 10-15cm de masina, altfel risti sa gasesti o imperfectiune in vopsea, si s-o decojesti.
Eu am reusit performanta de a coji vopseaua de pe masina fara turbojet, pur si simplu am spalat-o cu furtunul. Dar sub vopseaua aia era rugina, la masina vopsita de cateva luni, asa ca e vina "vopsitorului", ca si-a batut joc de masina si a vopsit-o pe neslefuit.
Amicul tau a avut aripa vopsita in spatele blocului.
Aparatele din comert (100-130 bar) doar mangaie murdaria de pe automobile.
Am o makita HW121 130 de de bar platita cred cam 11 mil si trebuie sa insist de la 3 cm ca sa curete cat de cat.
Cei de la spalatorii au 250 de bar si diferenta se vede imediat.
Si tot nu zboara vopseaua.