Este imposibil sa fie cilindrele pline de ulei pana la nivelul bujiilor.
Mecanicul ar trebui sa stie: uleiul se arde instantaneu dupa prima aprindere, impreuna cu benzina din cilindru.
Daca se scot si se sterg bujiile, sa fie uscate, dupa re-montare trebuie sa functioneze.
Lipsa scanteii poate fi insa de la delcoul sau ruptorul defect, eventual cablul bujiei intrerupt.
Scanteia se poate verifica cu o bujie scoasa, cu cablul conectat si corpul (filetul) lipit de partea metalica a masinii (motor, caroserie).
Invartind electromotorul trebuie sa se produca scantei "sanatoase" la varful bujiei.
Daca nu se fac scantei, atunci se verifica piesele electrice: delcou, ruptor, cabluri.
Ce trebuie sa faci? Sa cumperi o garnitura noua la capacul de la chiulasa, deci la capac, pentru ca pe acolo intra ulei la bujii, deci aia ti-a zis mecanicu, dara tu probabil nu ai prea inteles.Deci aia trebuie schimbata,o poti schimba si tu daca stii sa desfaci si sa strangi la loc un surub. Dara sigur nu stii, ca de stiai nu mai intrebai pe aici. Deci scoti capacu, sufli cu aer cun compresor acolo la bujii inauntru unde intra cablu fisa aia cum ii mai zice, pui alta garnitura, pui capacu la loc si ai terminat lucrarea, simplu rapid si economic Asta e tot.Deci nu-s byjiile in cilindru, in chiulasa cu ulei ci is in afara, acolo unde intra fisa aia cablu electric.
In principiu nu trebuie sa faci nimic, din moment ce masina e la mecanic se ocupa el. Va curata bujiile sau le va inlocui, insa faptul ca ajunge ulei pe bujii denota o uzura a motorului. Asta presupunand ca uleiul e pe electrozi, nu pe exteriorul bujiei, cum zice relian.