E o idiotenie cu cazutul filtrelor din toba in motor nu am auzit asa ceva in viata mea. Filtrul e de 3 ori mai mare decat initiala de la evacuare nu are cum sa treaca de ea... nu stiu de unde sunt tampeniile astea.
Ca probleme pot fi:
- Role variator;
- Filtre de la evacuare spate in interiorul evacuari nu ajunse in motor ;
- Vreun fir care freaca de toba si/sau face scurt si se aude un bazait ca de scurtcircuit;
- Rulmenti;
- Ulei insuficient;
- Plastice sau capace care nu sunt bine prinse si bat pe undeva.
Carenele sunt prinse din nou ca bateau pe undeva, ulei ii pun destul scoate fum, rulmenti nu i-am verificat.
De cate grame sa iau rolele de la variator?
Am sa scot variatoru si sa-l pornesc la automat si sa vad daca mai scoate sunetu ala daca il mai scoate e de vine rulemnti sau sa aiba joc ambielaju(unde vine prins bratu ala care se prinde pistonu)
Si ambielajul poate sa aiba joc dar ala il poti verifica cu mana daca dai jos tot sistemul pana la parghia de la piston.
Role iti recomand sa pui tot ce a avut initial daca vrei sa mearga in parametri. Daca vrei sa fuga mai bine ii pui mai usoare dar... ii scazi si durata de viata, evident.
Inainte sa te apuci de altceva verifica rulmenti!
Se poate sa fie de la : Filtru, Toba. S-au s-a spart ceva pe la motor. Da-r de la toba poate fii sigur se poate sa fi ars acel filtru din toba de evacuare. Si sa fii cazut in motor. S-au nu-i permite sa iasa sonorul perfect. in fine. funda?
Filtru e original, toba nu are nimica
Nu din toba se aude sunetu ala ciudat daca se spargea ceva in motor nu-mi mai pornea ca-mi strica segmenti si pistonu +cilindru.
Eu am crezut ca acel sunet vine de la bilele de la variator le-am schimbat nimic tot la fel am schimbat si colivia de la piston la fel nu-mi pot da seama sa fie ambielaju sa aiba joc sau rulmenti nu stiu