Daca temperatura a urcat la 12o de grade, este posibil sa fie termocuplul. In timpul mersului, aerul care trece prin radiatorul de racire, raceste cat de cat antigelul din radiator plus motor. Temperatura de 90 de grade este ridicata. Nu poate sa fie garnitura de chiuloasa arsa. Daca este arsa garnitura, in vasul de expansiune se face spuma. In concluzie, se pare ca ai o problema la ventilatorul de racire!
Apa a crescut atunci la 120, din lipsa curentului de aer. Probabil ai termocupla defecta, sau electroventilatorul, ori e intrerupt circuitul electric (siguranta, releu).
Antigel pierzi pe la un furtun sau radiator fisurat, ori slabit. Poate fi de cand a ajuns la 120 de grade, ca atunci a avut presiune mare.
Pune si tu masina undeva loc uscat, te uiti unde o parchezi si dupa o zi, sau stiu si eu o noapte te uiti sub ea, vezi daca e apa pe jos pe undeva. Eventual pui un carton.Asta daca nu ai scula sa faci test la radioator.Dar sigur e radiaotoru defect scapa pe undeva.
Culoare este roz, am adăugat apă.
Daca isi schimba consistenta sau culoarea, era posibil sa fie garnitura, dar daca zici ca nu, atunci probabil scapa pe la radiator cum a zis cineva mai sus.