Pai si mecanicul ala, cand a scos bujiile sa le schimbe intre ele, nu s-a uitat la ele, sa vada cum arata?
Da-o in **** de meserie, ca ma las eu de tinichigerie, sa ma axez pe mecanica, cand vad ce Dorei exista...
Nu uita vechile obiceiuri de la Dacie, mai ales la bujii. Nu e bine sa le cureti, ca dupa aia se incarca mai repede, sau exista riscul de a le afecta ceramica din mijloc, care daca se sparge poate afecta cilindrii, dar scosul si verificatul la ochi e bun si el, in situatii critice (cum a fost acum) le cureti cu grija, eventual le pui si pe aragaz, pana cumperi altele.
La asta nu ai de desfacut carburator sau delco, dar un spray de curatare poti da din cand in cand. Noi mai dam WD40 pe clapeta de accelerare, iar cu un spray de contacte mai dam pe toate mufele de la motor, care in timp mai prind si ele oxid.
Si nu in ultimul rand, cauta-ti un mecanic!
Mi se pare rusinos pentru aiuritul ala, sa rezolvi tu problema singur, acasa, la nivel de amator, umbland pe unde a pus si el mana, doar ca n-a stiut ce sa faca...
Masina e din 2002, motor azd, am adus-o de 3 ani in tara, am luat-o dintr-un parc din munchen, doar eu am mers cu ea, si pana acum nu facea smucituri in mers!
Mecanicul ala atat stie, sa se uite pe tester?
Un test de scanteie cu bujiile afara a facut?
De celelalte valori n-a zis nimic? Sau e de ala care nu stie sa vada pe diagnoza decat daca scrie "FAULT"?
Mergi la un mecanic adevarat, unde incepe "puriceala". Scanteie, valori injectoare, test sonda, test compresie...
Si dupa aia vinde-o!
Motoarele pe benzina de la VAG sunt niste pocnitori cu fiabilitate sub 200. 000km. Cine merge pe jos sa ma contrazica.
Nu mai stiu ce sa mai fac, incerc peste tot, si nimeni nu poate sa ii dea de cap!
am fost pe la vreo 15 service-uri, si toti imi zic ca e bine, ca masina merge in parametrii normali!
pana acum am cheltuit vreo 2000 ron pe la serviceuri, am spart si catalizatorul, dar face la fel, smuceste cand o accelerez!
Smuciturile ar putea fi si de la aprindere, dar si de la alimentare...
Cauta un forum dedicat Volkswagen si explica problema acolo.
Problemele de genul asta se pot rezolva la un centru de dezmembrari care dispune si de un mecanic; incearca sa schimbe mai multe piese de pe una donatoare pe a ta, pana depisteaza defectiunea.
Problema e insa ca majoritatea nu-si bat capul, vor sa vanda motoarele complete si nu dau piese de pe ele...
Hai ca am reusit si am rezolvat!
se dupusese calamina pe bujii,si probabil ca nu mai dadeau scanteie asa cum trebuia!
le-am scos eu acasa,le-am curatat,asa cum faceam la vechea dacie,le-am montat la loc,si am scos-o pe drum!
primul loc,a fost o panta,acolo unde nu iesea datorita smuciturilor!
acum merge perfect,exact ca inainte,deci,problema au fost bujiile,le-am curatat,si acum merge foarte bine,nu mai smuceste, se accelereaza extrem de bine, intr-un cuvant, e perfecta!
in viitor, vreau sa ii cumpar un set de bujii(precizez ca le are pe cele originale, din fabrica)!
multumesc mult oricum!
Stiu ca ar fi trebuit el sa rezolve problema,dar eu, un biet sofer, am rezolvat!
intr-adevar, nu are delco, are 4 bobine care intra pe bujii in jos, iar in capatul bobinelor vine cate o mufa cu vreo 10 fire!
acum merge bine, nu mai smuceste, nu mai moare, si am iesit pe ranca(scrie pe google) cu a 4-a sau cu a 3-a!
asa cum am zis,pe viitor, adica in vreo doua, trei luni, o sa iau un set de bujii, am vazut intr-un magazin ca sunt undeva la 70 ron bucata!
le-am curatat cu acul si cu peria de sarma,arata impecabil fata de inainte!
si cu ce spray sa ii dau la clapeta de acceleratie?
cu trebuie sa ii dau?
am vazut ca e curata,de fapt, toata masina e curata, compartimentul motor, e imaculat, nu are ulei scurs sau alte pete!
Noi dadeam cu spray degripant universal WD40, dar nu stiu daca e cel recomandat pentru asta, probabil exista ceva mai profesionist.
Eu la Octavia 1.6 8v am schimbat bujiile cu unele cu 4 electrozi, cele pe care le-a avut erau cu cate un electrod, si am scapat de cateva intreruperi. Am mai dus-o la un nene... Nu chiar mecanic, dar amator perfectionist, care s-a jucat cu avansul si mai nu stiu ce, si mi-a facut-o sa mearga mult mai frumos.
N-avea nici macar diagnoza, lampa stroboscopica pentru reglat avans... A facut-o babeste, ca la Dacii, si am vandut-o dupa o vreme, fara sa mai am ceva de reprosat motorului.
Pai si mecanicul ala, cand a scos bujiile sa le schimbe intre ele, nu s-a uitat la ele, sa vada cum arata?
Da-o in **** de meserie, ca ma las eu de tinichigerie, sa ma axez pe mecanica, cand vad ce Dorei exista...
Nu uita vechile obiceiuri de la Dacie, mai ales la bujii. Nu e bine sa le cureti, ca dupa aia se incarca mai repede, sau exista riscul de a le afecta ceramica din mijloc, care daca se sparge poate afecta cilindrii, dar scosul si verificatul la ochi e bun si el, in situatii critice (cum a fost acum) le cureti cu grija, eventual le pui si pe aragaz, pana cumperi altele.
La asta nu ai de desfacut carburator sau delco, dar un spray de curatare poti da din cand in cand. Noi mai dam WD40 pe clapeta de accelerare, iar cu un spray de contacte mai dam pe toate mufele de la motor, care in timp mai prind si ele oxid.
Si nu in ultimul rand, cauta-ti un mecanic!
Mi se pare rusinos pentru aiuritul ala, sa rezolvi tu problema singur, acasa, la nivel de amator, umbland pe unde a pus si el mana, doar ca n-a stiut ce sa faca...