Deci, sa nu te astepti sa iasa masina ca si cum ar fi de fabrica cu volan pe stanga.
E vorba pana la urma de unele modificari destul de complicate.
Probleme pot aparea incepand de la efectuarea RARului, pana la posibile defectiuni electrice, precum si la directie franare, altfel spus exista posibilitatea sa apara probleme asupra oricarui element/sistem modificat.
Sa nu uiti ca vei fi nevoit sa inlocuiesti farurile, indiferent daca faci conversia la volan sau nu.
Iar parerea mea, la 1000 € cu tot cu piese pentru acel model as avea dubii referitoare la efectuarea acelei conversii.
Sunt multi care efectueaza astfel de operatii, dar nici macar nu inlocuiesc instalatia electrica ci o modifica, modificari pe care sincer nu le vad cu ochii buni chiar daca ar fi facute profesional, e vorba totusi de o masina care are multe sisteme electrice, e suficient sa nu fie izolat un fir bine si sa iti creeze probleme in viitor, sau chiar mai grav sa duca la producerea unui accident.
Si sa nu mai vorbim de omologare, la un service nu cred ca scapi tu cu 1000€ pentru aceasta operatie, iar fiind facuta intr-un loc neautorizat vei putea avea probleme de la rar pana inclusiv la itp, sau chiar un control rutier.
Daca o lasi cu volanul pe dreapta in afara problemei cu depasirile, vei fi nevoit sa inlocuiesti farurile, si va trebui sa fii atent cand comanzi unele piese noi, deoarece exista posibilitatea sa existe diferente.
E totusi o carpeala mutarea volanului, nu mai are integritatea masinii originale. Operatiunea sigur te duce mai mult de 1000euro bani care nu cred ca merita investiti intr o masina veche de 14 ani