| NicuCristian199 a întrebat:

Salutare,vreau sa imi iau un bmw e 60 as dori sa stiu cam ce motorizare este buna pentru aceasta masina. Am vazut la ele ca sunt motoare 2.0 2.5 3.0 vreau sa stiu care cutie este este mai buna, cea manuala sau cea automata? Dau funda

Răspuns Câştigător
| ClaudiuM1997 a răspuns:

In general masina din clasa mai mare e mai costisitoare si au si km mai multi. Oricum au aceleasi motoare. Ideea mea e ca orice ai alege in materie de masina sau motor, atata timp cat masina e ok si intretinuta nu ar trebui sa ai probleme.
Un exemplu concret, am 2 amici cu E60, unul motorul M57 2.5 (considerat cel mai bun alaturi de 3.0) si celalt cel de 2.0 N47 ( cel mai rau). La cel cu M57 i-o picat pompa de inalte, probleme cu volanta, etc... Cel cu N47 nu are probleme pe partea de motor/cutie de 4 ani de cand are masina. Cum iti este norocul.

8 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Ia manuală - la o adică costă mai puțin

| Scorillo a răspuns:

Ai bani si vrei sa rupi gura targului - cauta unul cu motorul S85 B50 A. Unul din cele mai bune motoare faricate (daca e intretinut)
500 cai, peste 500 cuplu, benzina, atmosferic. Gasesti si cu cutie manuala si cu cutie automata.
Totul este in functie de cati bani ai (dar nu cred ca e o problema) - pentru masina, impozite, asigurari, intretinere, si in special benzina ( are 5 litri si e V in 10 ciindri) Urban cosuma lejer 25 litri, dar in afara doar 12 si baga suta in mai putin de 5 secunde.
Asta e masina cea mai buna pentru tine
Daca nu ai bani, cata una cu motor de sub un litru
- dar nu se mai uita fetele la tine

| ClaudiuM1997 a răspuns:

Salut. In aceeasi dilema am fost si eu, doream un E60 dar pana la urma am luat un E90 2.0 diesel.
Cutia manuala o sa fie mereu mai fiabila in primul rand. Cat despre motoare... Cel mai fiabil e cel 2.5/3.0 diesel cod motor M57. Practic e acelasi motor in 6 pistoane dar in 2 marimi diferite. Dupa urmatorul mai putin fiabil e cel M47 2.0, fiind varianta in 4 pistoane a lui M57. La final e cel N47. Nici acesta nu e neaparat un motor prost dar are o problema cu distributia si necesita scoaterea motorului pentru a fii inlocuita. Rezolvi aia si e un motor ok dupa.
Eu zic ca nu conteaza asa mult ce masina si cu ce motor cumperi cat conteaza starea, kilometrajul si cum a fost intretinuta. Eu as lua mai degraba un N47 cu 250. 00km decat un M57 cu 400. 000km de exemplu. Faza cu E60 e ca sunt cam toate obosita fiind masini de drumuri lungi si cele in stare ok costa ( de aia am luat eu e90). Daca ai ocazia si iti permiti taxele si piesele, un E60 2.5/3.0 intretinut bine si cu km putini e cea mai ok alegere.

| NicuCristian199 explică (pentru ClaudiuM1997):

Vrei sa zici ca e mai costisitor un e 60 ca un e 90?

| UserRo10 a răspuns:

Daca vrei automata cauta o masina cu dovezi clare ale schimbului regulat de ulei in cutie. Cat despre motorizare, uita-te in buzunar sa vezi daca iti permiti impozitul. Diferentele de putere sunt foarte mari intre 2.0 si 3.0. Clar cele mai fiabila au fost 3.0 e60 530.

| NicuCristian199 explică (pentru ClaudiuM1997):

Mersi pentru sfat eu mai mult am intrebat deoarece vad multe e 60-uri la 4500 sau 6000 de euro care nu cred ca sunt chiar cum se acrie in anunt "tipla"un e 60 bun e de la 7 8 mii in sus pararea mea

| ClaudiuM1997 a răspuns (pentru NicuCristian199):

Am vazut si eu un e60 la 5500 euro din 2007. Scotea fum alb la fata locului. Dupa am bagat unul de 6000 euro pe carvertical si avea dauna de 10.000 euro in 2016. Altul avea 350.000 nu 250.000 cat scria in anunt. Deci trebuie verificate bine, sigur e si 1 bun intre 5 rele sa zic asa.

| NicuCristian199 explică (pentru ClaudiuM1997):

Da ai foarte mare dreptate daca da seria masini e ok ca sa il poti verifica.