Cel mai simplu ai un buget mai mare ar fi să îți pui un 2.8i de 193cp și să schimbi internele(biele, supape și pistoane) forjate fiindcă daca vrei să ajungi undeva la 300 400 cp trebuie sa îi pui turbina și unei turbine îi trebuie galerie de admisie noua galerie de evacuare cap coadă nouă plus injectoare noi pompa de benzină nouă si altele te duce la 10000 de euro pe puțin dar cel mai simplu ar fi un 2.5 de 192cp ăla cu tot cu, cutie te duce la 4500 de lei și îi pui tu un filtru ăla îți mai da 8 cp in medie la benzină dacă vrei o mașină de drift te costă dacă vrei să te țină și să nu dai bani prostește daca vrei sa faci ceva calitativ si mai ai întrebări despre preturi și piese dă-mi un mesaj
Eu zic, că dacă vrei să faci un burnout e bun motorul așa cum e dar dacă vrei sa treci la următorul nivel adică la derapaje controlate ai nevoie minim de 180cp pentru drifturi mai complicate și de ce sa bagi bani in motorul de 2.0 de 150cp când poți să iei un 2.5 care să faci ce derapaje vrei tu dar să știi că pentru un începător merge și 2.0ul
Ferii întreabă: