La o motorizare asa de "slabuta" niciun filtru aer sport nu da CP mai ales 5...
Cativa CP in plus da o admisie sport dar asta la motoare turbo.
Cum vei proba sigur teoria mea daca nu ma crezi pe cuvant? faci un dyno test cu filtru aer obisnuit si un alt test cu filtrul sport...
Iar ca sa-i raspund autorului topicului, nu merita resoftare profesionala (alta nici nu incape vorba) la masini benzina aspirate pentru ca castigul este foarte mic pentru pretul platit (250-400 euro), exceptie facand doar modelele Mazda cu motorizare skyactiv acelea fiind singurele benzinare aspirate care pot castiga din resoftare 30-40 CP fara alte modificari (ma refer la motorul 2000 cm3)
Panamax daca te mai bagi ma iau de maica-ta de afon ce esti.
Filtre mai performante decat K&N nu exista inca, daca nici cei de la K&N nu zic ca se castiga ceva de la filtre sport inseamna ca nu se castiga, ei spun la fiecare produs si fiecare masina testata cat a castigat si ce anume, cele mai bine castiguri le-am vazut la admisiile aer k&N si acolo pot fi 3-5-10 CP depinde de motorizare. eu nu vorbesc in nestiinta asa ceva, am fost si eu pasionat de tuning in adolescenta si am citit am stat prin serviceuri,am avut masini tunate, in Bucuresti doar CZR mai au masini pe care eu le-am detinut. sa stau sa iti explic tie ca TCM este o franciza si exista alte serviceuri de tuning mult mai tari gen exelixis? nu are rost. Din punct de vedere al subiectului esti praf odata ce tu ai diesel remapat, masinile adevarate sunt turbo BENZINA! dar n-ai sa ai niciodata asa ceva asa ca SSSSTTTT/
Masinile preparate au pe langa filtru sport ECU stand alone, pompa combustibil marita, injectoare debit marit, upgrate turbo, wastegate si multe alte modificari etc
Nu te lua cu mine la de astea ca te fac de ras la tine in oras mai parciule.
Nu stiu cine esti de tot ma ataci dar sigur esti vreun fustrat care si-a schimbat nicknameul.
Arata-ti fata aici sau taci mai nimicule. Inainte sa mai vorbesti cu mine stergete la nas de noxe si lasa impresiile acestea si razboiul cu mine ca tu nu te stiu...dar esti vreun frustrat care l-am atacat pe aici si acum ti-ai schimbat nickul si continui, nu e frumos.
La TCM turbo catigi cam 10 cai scade putin consumul pentru cateva sute de lei.
Pretul este negociabil, trebuie sa discuti personal.
Totul dureaza 10 -15 minute.
Filtrul sport ajuta, dar sa fie de marca
Te-ai cam grabit cu funda aia.
Tipul a vazut prea multe filme.Proaste in general.
Și eu am același motor, mi-a dat 9 cai la stage 1 și am luat și filtru sport care mi-a mai dat 5 cai, eu am kalos, dar cred ca e același motor, 1.4 16v 94 cai
Ai link de la filtru? Si cu cat ti-a crescut consumul dupa ambele modificari?
Mi-a SCAZUT, nu crescut, consumul dupa stage 1 cu 0.5 l, iar filtrul e cumparat de la magazin de piese auto cu certificatul, nu stiu site ul.
Am făcut pe dyno, filtru sport da 5 cai, cât despre softare, dacă faci stage 1 e 500 lei la custom tunning în București si îți scade și consumul, eu vorbesc din experienta mea, care cred ca e plauzibila, de la 94 cai am adus la 110 cai aproximativ. Doar cu un filtru și stage 1
La o motorizare asa de "slabuta" niciun filtru aer sport nu da CP mai ales 5...
Cativa CP in plus da o admisie sport dar asta la motoare turbo.
Cum vei proba sigur teoria mea daca nu ma crezi pe cuvant? faci un dyno test cu filtru aer obisnuit si un alt test cu filtrul sport...
Iar ca sa-i raspund autorului topicului, nu merita resoftare profesionala (alta nici nu incape vorba) la masini benzina aspirate pentru ca castigul este foarte mic pentru pretul platit (250-400 euro), exceptie facand doar modelele Mazda cu motorizare skyactiv acelea fiind singurele benzinare aspirate care pot castiga din resoftare 30-40 CP fara alte modificari (ma refer la motorul 2000 cm3)