Limp mode este un sistem de siguranta al masinii, un avertiment pe care-l da ECU, care sugereaza sa numai mergi cu masina si sa o duci la service, e asemanator daca vrei cu martorii din bord care atentioneaza diferite probleme. De obicei in limp mode se aprinde si martorul check engine!
Pentru ca problemele pot fi de multe feluri atunci cand se declanseaza limp mode, trebuie ca masina sa fie bagata in service si verificata temeinic atat mecanic cat si pe diagnoza, recomand diagnoza originala VAG in cazul tau.
Numai merge cu ea asa! Limp mode=avarie!
De pe net :
Care sunt piesele care pot activa modul limp la?
turbina: imediat ce turbina nu mai lucreaza in parametrii ecu va afla si va baga masina in limp;
supapa EGR: daca egr-ul s-a infundat masina intra in limp sau daca esti mult mai ghinionist nu va mai porni deloc, fara atentionare. Pe EGR gazele de evacuare depun constant reziduri care cu timpul vor infunda egr-ul;
DPF sau filtrul de particule: deja faimos pentru problemele pe care le cauzeaza la masinile diesel, daca dpf-ul este infundat masina va intra in limp sau nu va mai porni. Daca gazele din dpf ajung sa se incalzeasca foarte tare si masina nu mai poate face regenerarea filtrului in mers, poate opri masina in mers si nu va mai reporni pana la curatarea filtrului. Cu parere de rau trebuie sa va spunem ca orice masina cu DPF va avea intr-un final o problema grava cu el;
amestecul de combustibil/aer nu este cel care trebuie. Imediat ECU va sti si va limita functiile motorului.