E posibil sa ai probleme cu motorul, eroarea aia nu iese la laptop si trebuie facuta o inspectie vizuala, uleiul pleaca din motor si trece prin turbina apoi noxele in exces indica uzura motor sau turbo crapat ultima solutie
Motorul e ok, nu bate, nu consuma ulei, nici antigel, antigelul e perfect curat, porneste la sfert, trage cum ar trebui sa traga, acum de cand cu problema asta uneori prima data cand intra turbina ii da cu fum dar nu ceva de speriat, dupa ce schimb treapta si bag iar pedala in ea nu mai da fum deloc, o voi duce la un alt service s-o verifice bine... Problema e ca multi mi-au spus ca e posibil sa fie din ECU, asta asa sa scape de mine repede ca au vazut ca nu-i o problema usor rezolvabila, mai ales ca unora nu li se conecteaza testerul la masina mea, dar ma indoiesc sa fie ECU, am schimbat turbina si fix atunci a crapat si el? hai sa fim seriosi, pana sa schimb turbina nu aveam problema asta.
Inca o treaba, cand o accelerez si las acceleratia, in timp ce-si revine turometrul la turatia de relanti se aude un T-T-T, ca un fel de blow off, cineva mi-a spus ca turbina refuleaza in filtrul de aer?! M-am saturat de toti mecanicii, nici nu mai stiu unde s-o duc, fiecare imi zice alta poveste si eu trebuie sa joc la 'ruleta ruseasca' pe banii mei, adica sa vad in care mecanic sa am incredere in asa fel incat sa nu schimb fara motiv prea multe piese