Puteai sa incepi direct cu chiuloasa. Daca este mai mare, automat pierde pe langa si de acolo problema... fara nici o discutie aici este problema!
Vezi ca raspunsul meu e valabil si pentru tine
El a spus clar capacitatea cilindrica nu cursa. Oricum nu are cum sa fie cursa de 43 la un motor de scuter!
Ia de la nana tau fisa tehnica la ciao si;
cursa 43mm
alezaj 38, 2mm[asta e standardul, cu boltul de 10], cilindree 49, 3cc
si mai e un motor la comanda cu alezajul de 38, 4mm [cu boltul de 12], cilindree 49, 9cc
o seara buna.
Termina bai cu tampeniile tale.auzi segmenti pentru 43cmc! bai, 43 ala de care tot vorbesti, e cursa, la ciao si'u tau.alezajul e 38, 2, din fabricatie.asa ca chiuloasa e pentru motorul de 49, 3cmc, cat are ciao si gata.
PS2:Chiuloasa pe care am pus-o pe setul de 38, 2 cmc a apartinut cilindrului de 43cmc si observ ca are tendinta de a scapa aer.Nu stiu daca are vreo legatura dar am postat ca sa dau cat mai multe detalii
Nu ma pricep la motoare in 2 timpi dar ai o belea 1) capacitate mai mica de la 43 la 38 peste 10% si raport de compresie mai lesinat deoarece chiulasa este de 43. Sa dau un ex la dacie, daca pun chiul de 1, 4 pe set de 1, 3 belea la etansare si camera de ardere mai mare =>rap de compresie cam 6 in loc de 8 ->ciuciu putere la roata. Daca la tine mai pufaie prin toate incheieturile =ciuciu compresie ciuciu putere. Cauta pe www okazii.ro erau la piese de scutere in dusmanie. Erau si kituri de ii mareai puterea set piston si toate cele, si nu te jupoaie de viu daca dai un ochi pe acolo si nici o avere nu costa, Poate ai bafta de la un moped darimat sa iei ieftinache ce ai nevoie.
Este foarte simplu! daca nu ai schimbat jiglorul in carburator scimbal ca avea jiglor pentru set motor de 43 de mm deci 65 cubcentimetri acum ai set motor de 38, 2 mm deci 49, 3cmc primeste prea multa benzina cu jigloru asta si nu are putere dupa cand ai schimbat jigloru uitete la filtru de aer puneti dejetu pe o gaura de la el si daca atuncea merge mai bine bagati in gaura aia un chistoc de tigara. Incearca sa schimb pe unu mai mic. Daca tot nu mere daca ti pe platina motoru se poate ca ne e reglata bine platina traba sa aiba fix 0, 45 mm de distanta intre doua pastile NU O SA AIBA ASA PUTERE CA INAINTE DA O SA AIBA MAI MARE PUTERE; Scuza ma daca ceva nu am scris corect Sper ca te-am ajutat la ceva
Bai a1doru cilindrul a fost modificat in Italia cred(setul motor este polini adus din Italia). este masurat cu sublerul frate si depaseste orice cota de piaggio(43 cmc la un set motor de piaggio este mult si segmenti de asa natura nu se gasesc).si cred ca pot face si eu diferenta intre cursa si capacitate cilindrica.
Lasal. E obosit. Il ustura ochii!
Dom' injinere da-mi adresa ta de mail.iti trimit adresa mea,te invit in garaj la mine,si pe urma, la un sprit, mai stam de taina.chiar daca ma ustura ochii.
ps. vorbesc serios.
mailul,mi-l trimiti, bineinteles, pe privat.
Si ce sa facem la garaj Dorulet?
Ba eu am 39, 5 mm la piaggio si
Nu este 43 cmc ci 43mm adica 63 cmc!
Ciudat e ca la faza cu kitul de 43 cmc nu ai dreptate.a fost masurat cu subler electronic la mecanic(care mi-a zis ca setul este polini ca doar scrie peste tot si este de 43 cmc, segmenti nemaigasinduse pentru 43cmc)! Si mai mult decat atat am comparat cilidru cu vreo 3 cilindre si tot ala de 43 cmc se cunoastea ca e mult mai mare.
Salut, de fapt tehnic vorbind exista motoare pentru piaggio ciao, si, bravo, grillo care au cote de pana la 47mm.
Tin sa va anunt ca acestea sunt motoare elaborate, adica nu sunt facute de piaggio ci sunt facute doar de MALOSSI si POLINI.
Cat despre ceea ce priveste chiuloasa ta vezi ca e diferenta mare, poti pune chiuloasa de 43 la un 46 - 47 dar nu invers, pentru ca tu cu o chiuloasa mai mica ii micsorezi camera de ardere adica pierzi 1-2 cm dar invers va trage aer fals si iti va saracii amestecul ceea ce inseamna ca motorul se tureaza in gol dar nu are putere.
Te poti documenta pe net despre tipul de amestec (bogat sau sarac). Monteaza chiuloasa pe care ai luat-o cu setul... sau daca nu poti cumpara una, vezi ca toate chiuloasele sunt de 39 mm cota interioara (pentru 38mm, 38, 2, 38, 4 sau chiar 38, 8)
O zi buna!