Nu ai trebuie cu ambreajul,e luciu pentru ca acolo e frictiune,vezi sa nu fie pistonul cu sageata in sus de obicei asa sunt simptomele, pistonul are o sageata in cap trebuie sa fie cu ea in jos (spre toba), si vezi sa nu ai toba infundata, porneste-l fara toba sa vezi merge? si incearca fara filtrul de aer si s-ar putea sa ai si pana rupta daca zici ca atinge volanta, schimba volanta daca are putin joc adoi scanteie!
In primul rand, cu 400ron nu cumperi piese originale, in al doilea rand, un rodaj la un 2 timpi se face cam 300-500km ca la carte mers 30-40km'h pe distante scurte, pornit si tinut 15 minute in gol fara sa fie accelerat, ulei mai mult in benzina, in al treilea rand ceva nu in regula la tine, poate fi carburatorul trebuie reglat, de la cota x ce ai avut si ai acum cota y trebuie alte reglaje la carburator, si cu volanta nu am inteles bine ce vrei sa zici
Ma refer la faptul ca dupa ce am montat motorul, am observat ca volanta se cam misca, adica atingea si scutul acela din metal dintre motor si masca de la pedale..Acum vad ca nu se mai misca..Totusi am luat piese originale, dat iind faptul ca sunt made in italy j luat de la magazin. 50ron numai ambreiajul de pornire cu 3 bile pentru variator plus 150ron sau 200ron setul motor fara chiuloasa...Si totusi nu cred sa aiba probleme carbuatorul de genul asta iar la rodaj mi-au spus cei de la magazin ca este de 100km. Oare sa mearga incet din cauza rodajului? Totusi ma gandesc ca problema asta pleaca dintr-un singur loc dar nu stiu de unde sa incep.
Un motor in rodaj scoate doar 60% din puterea sa, daca volanta iti atingea masca atunci insemna ca merge infranta, ca freaca, iar cu piesele in garantez ca nu sunt originale, sunt facute sub licenta, du-te la iei si zile sa iti masoare compresia, daca ai compresa mica, adio set
Llam pornit azi si inainte de a-l porni am pus degetul la chiuloasa la gaura de la bujie si mi-a dat degetul afara imediat..plus ca setul nou... l-am turat pe cric j se auzea cum se tura motorul si in gol chiar se accelera asa cum trebuie dar cum l-am dat jos dp cric parca nu mai avea vlaga j de-aia mai tragea, m-am uitat la variator j cand stateam scuter j il acceleram nu prindeau sabotii variatorul, adica nu se cumpla(am schimbat de la variator numai ambreiajul de pornire cu 3 bile si am observa ca pe canalul pe care se prind sabotii(pe variator) s-a facut un luciu foarte stralucitor)...cum sa procedez?
Poate sa iti fie oala gata, ai montat cum traba saboti, la cum zici tu saboti raman tot deschisi
Deci sabotii i-am montat asa cum trebuie dar am observat ca foarte greu isi dau drumul asa ca am largit arcurile..insa tot aceeasi problema..nici nu mai revin la starea initiala ci raman umflati iar oala a prins un luciu ca de nou inauntru dupa ce am pus sabotii..ma gandesc ca poate nu se prind de la oala, poate aluneca sabotii pe oala.
Schimba arcurile, si daca nu cleaca bine nici cu arcurile atunci iti traba si alta oala
Deci cam asta sa fie la moped..ms de sfat.am sa ii cumpar cred un variator de turatie nou complet ca sa ma asigur ca totul va fi bine.de asemenea as mai avea avea o rugaminte la tine..mai am o intrebare pusa tot pe acest site despre motorinul unui amic j ma gandesc ca oate ma poti sfatui si cu acela(daca poti, vizualizeazami intrebarile pe care le-am pus si ai sa vezi ca mai e o intrebare despre un motori rizzato). stima
Salutari tuturor Am o intrebare am un scuter de 200 cc in 4 timpi si mi-s-a dus socul electric si problema este ca nu stiu ce soc sa cumpa trebuie sa iau tot un soc electric in 4 timpi sau cum fac?
Cauta si schimba jiglerul baga unul de 4. 8maxim 4.9 originale
apoi verifica aprinderea daca ai avut probleme cu volanta pe mine m-a chinuit 1 an de zile aprinderea avea aceleasi simptome
cosmindrx25 întreabă: