| valhala90 a întrebat:

Salutari tuturor! As avea si eu nevoie de ajutorul vostru intr-o mica mare problema:am achizitionat de curand un Atala Master LL(Motori Rizzato) pe care l-am verificat, reparat si reconditionat din cap pana in picioare. I-am pus alt magnetou ca vechiul era stricat, i-am pus alta volanta(are o scanteie foarte buna). Compresia este si ea buna si la partea electrica nu prea exista probleme.Insa exista o anumita problema:cand incerc sa il pornesc sta pornit cam 2-3 secunde si dupa aceea se opreste brusc(la carburator nu exista probleme mai ales ca mia pornit), aer nu cred ca scape pe la garnituri ca i-am pus peste tot silicon de garnituri de temperatura.De aceea nu stiu exaxt de unde sa il mai iau.Am banuit ca s-ar putea sa fie de la ambreiaj dar eu zic ca nu are a face.Astept sfaturire si sugestiile voastre!

2 răspunsuri:
| FurtunaDiesel a răspuns:

Poate fi variatorul, poate fi bujia sau fisa de la bujie, poate fi ambreajul, pot fi o groaza de probleme daca nu il desface nimeni sa vada nu prea poti stii desii tu zici ca nu are probleme la partea electrica mie imi suna a scurt undeva daca porneste totusi dar se opreste dupa 2-3 secunde!

| valhala90 explică:

M-am gandit si eu pentru ca motorul este inca in reparatie si nu i-am izolat nici un fir...la carburator nu am montat acceleratia dar am pus o sufa si cordon de care trag sa intre benzina.ca vreau sa il pun la punct si de asta as vrea sa stiu unde ar fi cel mai probabil defectul?