Daca mai erai in zona, stiam unul foarte bun, la Siret
In sud nu cunosc...
Oricum, mai bine un mecanic particular, care "stie" motoare, decat un service mare, unde se agata de prima problema descoperita, si te pun sa o rezolvi.
S-ar putea sa se piarda compresia din cauza supapelor. Ar trebui demontata chiuloasa in primul rand, si verificata (se toarna benzina in ea, si daca curge prin supapele inchise, trebuie schimbate). De la segmenti nu prea cred ca e, segmentii nu prea te lasa asa brusc.
Ar mai putea fi si injectorul defect, dar daca era, s-ar fi observat (ar fi fasait puternic in timpul functionarii motorului).
Costisitor o să cam fie, orice reparatie care se lasa cu desfacutul motorului, costa de la 300 de lei in sus, si asta in service-uri mici sau particulare, nu in cele cu plata pe ora de manopera.
Daca ar fi supapele, cum banuiesc, ar fi probabil spre 500 de lei reparatia, poate mai putin, cu tot cu piese.
Daca e chiuloasa deformata e si mai complicat, ar cam trebui reconditionata total (100-200 de lei la o firma specializata), si schimbate toate supapele (vezi pe net cat costa). Apoi mai pui vreo 150-200 de lei pentru demontat, montat si 'gazduit' masina, timp de 2-3 zile, cat dureaza asta.
Depinde foarte mult ce mecanici ai, s-ar putea ca preturile mele sa nu se 'pupe' cu ce vei gasi tu.
Eu am service mic, stiu mai mult tinichigerie/vopsitorie, dar am un mecanic pensionat, cu care fac diverse lucrari de mecanica, de la "vezi daca trebuie schimbat ceva", la reconditionat motoare gripate, distributii, suspensii si altele.
Exista mecanici mai carpaci ca noi, care iau putin pentru ca habar n-au daca au facut ce trebuie, sau mai ocupati (indiferent daca sunt si mai buni), care taxeaza clientii pentru ca s-au uitat la masina.