Nu inteleg exact ce filet zici tu ca s-a rupt, incearca sa inlocuiesti cu bobina unui preten sau de la si, si daca aia ii de vina, cumperi o bobina, 60lei maxim
Deci mi s-a rupt filetul e care se infileteaza fisa de la bujie ca sa zic asa. iar bobina pentru exact acelasi model se gaseste foarte greu..am sa incerc si cu bobina de la Si sa vad daca merge(numai ca bobina de la Si-ul meu este CDI ca are aprindere electronica dci fara platina) de aceea daca e sa cumpar o bobina macar sa stiu sigur ca se va potrivi
Verifica avansul, regleaza-l la jumatate, regleaza distanta platinei si dupa aceea cand este pistonul in PMS(punctul mort superior +- 2 mm )joaca-te cu avansul pana iti deschide platina in momentul ala, si referitor la bobina incearca una micuta de moba...inca se mai gasesc. Spor la treaba
Ok, dar cu ce scop sa reglez avansul la platina asa cum mi-ai zis? ma refer ce problema rezolv facand acest lucru.cat despre bobina, sigur ar merge una de mobra? stiu ca magnetoul este format tot din 2 bobine cu platina si condensator dar difera forma lor(mai ales platina care la mobra este ca la piaggio), dar daca merge voi cumpara si o astfel de bobina
Pune avansul la punct si platina ca sa fi sigur k elimini o cauza bobina de mobra merge 1000% pentru ca are aceleasi caracteristici doar ca este mai mare putin dar este tot pentru 6 volti si la tine daca zici ca porneste dar nu merge ok inseamna ca ineaca bujia sau nu ii da scanteie cand trebuie, si eu am avut o problema asemanatoare, mie nu imi dadea scanteie si am rezolvat-o curatandu-i platinile pentru ca erau murdare daca vrei si ai mai multe intrebari contacteaza-ma la id p a u l o p r e a 2 0 1 0 fara spatiu si te voi ajuta cu cea mai mare placere
Daca vrei lamuriri mai exacte contacteaza-ma p a u l o p r e a 2 0 1 0 fara spatiu si te ajut cu cea mai mare placere
Ok..am reusit sa achizitionez o bobina de garelli, este un pic mai mica dar probabil k e tot pe 6 volti pentru ca merge chiar foarte bine scuterul si porneste la pedala insa imi curge ulei pe toba deci tot nu se face arderea cum trebuie ca totusi daca il las pe liber mi se opreste dar daca il accelerez incontinuu merge, deci cum ar trebui sa procedez?
Incearca sa imi mai pui o data aprinderea la punct. daca imi dai add la idul de mess de mai sus o sa iti dau o carticica care iti explica absolut tot si da cea de garelli in general este de 6 volti dar pot fi si exceptii mai intai pune-i aprinderea la punct si dupa aceea ii strangi surubul de ralanti la maxim cu motorul pornit, te asiguri ca acceleratia nu sta in tensiune si ii reglezi ralanti intra pentru ca si eu vreau sa vorbesc cu tine in legatura cu o piesa de la motoreta poate ai
Arderea completa, din cate stiu, nu se vede la treaba asta se vede dupa culoarea bujiei la o perioada mai indelungata de mers in forta, bujia trebuie sa fie cafenie daca e spre negru inseamna ca nu ai arederea buna, bobina este foarte buna, incearca sa il pornesti fara filtrul de aer in cap doar cu carburatorul simplu fara nimic in fata si asigura-te ca nu trage pe undeva aer fals si asta ar mai putea fi o problema, din cauza raspunsurilor tale foarte rare nu am cum sa imi dau seama in ce stadiu de evolutie ai ajuns ca sa incerc sa te indrum in continuare
Uleiul provine de distributia cutie viteza,, ambreaj schimba,, smg;; semeringul si si nu o sa ai ulei pe toba.si nu o sa prinda aer fals deci o sa ai putere maxima,,, bafta,,,
BodenAlex întreabă: