Pretul este destul de mic, proprietarul este german(sunt in Germania)toate actele in regula
Daca sunt kilometri reali, undeva dupa 400. 000km se cam termina viata acelui bloc motor. Daca nu sunt reali sau deja s-a investit in componente importante (ax came, injectoare, turbina, rectificat chiulasa, oringuri, cablaje), atunci kilometrajul este irelevant.
La motorul/masina aia trebuie sa fii atent la pornire cald/rece, functionarea turbinei, consum si rugina pe praguri si aripi.
Din punctul meu de vedere este o masina foarte slaba, atat din punct de vedere al performantelor (105cp), cat si al fiabilitatii. Sunt foarte multe consumabile in special la motor, spre deosebire de alternativele de la acea vreme (Megane 2, Focus 2, Astra H), care au motoare mult mai performante si mai simple dpdv al tehnologiei.
La 1.9 TDI se face uzura la axul cu came, uzura in chiulasa, cedeaza EGR-urile pe banda, se blocheaza sistemul de vacuumuri si omoara turbina, etc. Mereu ai cate un deviz de la 2000 de lei in sus, la ele. Nu recomand asa ceva, mai ales ca mecanic.
Decat daca dai maxim 1200 euro pe masina, arata super, si o vei folosi doar pana cand incepe sa faca figuri.