La asa ceva s-ar baga orice service, in special reprezentantele marcii respective.
Nu stiu ce intelegi tu prin reconditionare, si ce masina vrei sa bagi la asa ceva (daca e vorba de Golf 4, spanzura-te), dar preturile sunt cam asa:
-demontat + montat tot de pe caroserie, minim 500 euro
-revopsit exterior 1000-2000 euro
-revopsit interior de la 500 euro
-refacut motor minim 300 euro manopera + minim 500 euro piesele
-schimb de fluide si filtre 100-200 euro (ulei motor-cutie, lichid frana, antigel, lichid servo)
-schimb consumabile frane si suspensie de la 300euro in sus.
Iar daca stii ce e aia reconditionare completa (restaurare), o sa dai bani grei pe tot soiul de cleme, capitonaje, piese fine si alte detalii OEM. Ca reconditionare nu inseamna sa montezi ASAM, Breckner, QWP, direct peste piesele necuratate de rugina.
Apropo de piese, pentru o restaurare ar trebui sa scoti piesele din fier (port-fuzete, punti, diverse suporturi si parghii), si sa le duci la sablare si zincare, ori vopsire in camp electrostatic.
Nu exista un pret de lista pentru asa ceva, dar cu siguranta o restaurare completa a unei masini rulate poate depasi pretul masinii de noua, fiind vorba de o lucrare in detaliu, si nu o productie de serie.
Exista tapiteri de masini sau tunning. Aia care fac masini vechi nu au habar sa lucreze cu alea mai noi sau sant pensionari care trag cu dintii de afacere sa nu stea acasa