Carburator dereglat! Surubul de amestec strans de tot apoi il desfaci o tura jumatate, surubul relanti il mai strangi o jumatate de tura! Surubul de amestec sa fi foarte atent cand il reglezi, i-ati un punct de reper! Daca nici asa nu porneste schimba-i muzicuta!
Verifica si colectorul de aer daca nu trage aer fals pe la el! Sa nu fie taiat pe undeva!
...p-396.html
A fost verificat, mai am 2 motociclete marii, doar ca asta ma omorat de tot, tot a fost verific in ea, este posibil ca stanteia rosie-violet sa nu fie buna?
Incearca sa-i schimbi luleaua cablu si bobina si verifica-i contactele si cel de pe masa si cel de pe plus! Incearca cu spray contact! Foarte posibil sa fie bobina, stii sa masori o bobina? Poti sa-mi spui valorile masurate? Poti sa faci masuratori si cu cablu+lulea si fara cablu. Care este valoarea masurarii cu cablu si lulea?
E carburatorul infundat, benzina nu e prea curata nici de la pompa, e ceva noral sa til infunde la o vreme, fai o curatire, da ai grija la reglaje, sa nu ii dai alt reglaj!
Nu stiu in ce masura strica daca e uleiul mai slab sau mai gros, mecanici la service spun ca sa ii bagi un anumit tip de ulei, dar cum a zis si Jicarean_Calin_1960, sa ii sti un punct de reper la jiglonul de reglaj aer benzina, desfaci carburatorul cu mare grija, si il cureti bine de tot, desfunzi fiecare orificiu, il speli bine cu benzina, si il pui la loc la fel cum a fost, si ii dai acelasi reglaj care a fost, si ai terminat, si sa verifici pe la cotul de la filtru de aer, sa nu fie spart
Da, nu esti singurul care nu stie ce ulei trebuie pentru motorul lui! Motul 800 2T 100 % sintetic, Castrol 2t 100% sintetic, Repsol 2T 100 % sintetic, nu mineral nu semisintetic, daca ai folosit alte uleiuri decat cele ce ti le-am indicat, cu siguranta ai o problema grava cu motorul! Daca ai folosit uleiuri de amestec pentru motocositoare si alte utilaje agricole, imi pun un mare semn de intrebare! Daca esti sincer poti sa-mi spui ce uleiuri de amestec ai folosit!
Contacteaz pe facebook pe DENIS TRASACA si intreaba-l pe el ce-a patit cu Aprilia RS-125 cu alt tip de ulei bagat in motor!
Nu stiu, am spus si mai sus, nu sunt mecanic, eu spun din ce am patit eu, eu am scuter piaggio free 50 cm cubi i-am bagat si ulei verde si ulei rosu, decare am gasit, da mecanici spun sa ii bagi tipul lui de ulei, mie mi-a mers bine si cu unu si cu altul, de la bobina nu poate sa ii fie, ca zice ca ii da scanteie buna, e posibil sa fie ori carburatoru infundat ori muzicuta, ori aer fals, da vad ca te pricepi, la scuter am o problema, cand ii dau viteza incepe sa fluiere, i-am schimbat variatorul cu tot cu role, ca rolele erau duse, i l-am pus nou, si tot asa face, are si setul nou, da tot, motorul n-are vlaga in el!
Daca spui ca nu trage acolo-i mana mecanicului, nimic altveva! Ai incercat sa asculti de unde vine mai precis fluieratul? Cureaua ai schimbat-o cand ai schimbat variatorul? (Pune-i alta daca n-ai schimbat-o ) Ai schimbat si rulmentii la ambielaj? Uita-te la ventilator, cel de pe dreapta care-i montat pe rotor, poate atinge capacul undeva! Controleaza nivel ulei la reductor la roata de pe spate! Cati kilometri ai facut cu scuterul de la reparatie? Am uitat, poate ar trebui sa-i schimbi si ambreiajul! Poate sa fie si el vinovat ca n-are vlaga!
Ulei motul, semi sintetic folosesc, dar la turatiile care le are yamaha stiu ca nu face fata, posibil sa imi fie sparti rulmenti de la ambielaj, ceva site" urii serioase d e unde pot lua asa ceva?
Curauai buna, ambreajul e bun, bucsile, ca e pe bucsi, nu pe rulmenti al meu sunt bune, posibil sa se fi dus iar variatorul? de cand l-am segmentat si i-am schimbat variatorul am facut vreo 50 km
Curaua are latimea de 2 cm acu, posibil sa fie si ea, cand urc coasta urca incet, cu toate ca la motor nu se simte vreo schimbare de sunet posibil si aia sa fluiere!
Asa arata ambreiajul Valy!
rycymoto.ro/dezmembrari/product.php?id_product=2416
unde ai tu bucsi Valy? Vezi sa mergi incet in rodaj, nu mai tare de 50 km/h, trei plinuri de benzina si fara pasager, dupa 200-300 de km poti sa incerci usor viteze mai mari!
Vreau sa-ti spun un lucru, un ambreiaj la un scuter nu duce mai mult de 15000 de km, atat il garanteaza fabrica, altele pot sa mearga maxim 3000 in functie de regimurile de lucru ale scuterului! Dupa cum spui si ambreiajul este obosit! Nu stiu anul de fabricatie la Free-ul tau dar sigur este inainte de anul 2000! Are niste ani si un anumit numar de kilometri! Foarte posibil sa fluiere la turatii ca sunt uzuri mari la saboti si clopotul este si el uzat si nu trage nici cu slujbe!
Eu ma refeream la variator ca are bucsi, daca zici ca ar fi si de la ambreeaji o sa il schimb odata cu cureaua
Hai sa iti spun, variatorul se monteaza pe axul ambielajului iar ambreiajul se monteaza pe axul reductorului rotii din spate. Asa schimba cureaua si o sa ai alte prestatii la scuterul tau, iar daca ii mai schjimbi si ambreiajul, nu-l mai recunosti!
Nu, variatorul este in fata pe axul motorului, si ambreajul in spate pe axul reductorului, cat de curand o sa le schimb, multumesc ca mi-ai spus
Eu am scris ambielaj nu ambreiaj, citeste valy! Nu stii ce inseamna ambielaj? Arbore motor sau vilbrochen!
ro.wikipedia.org/wiki/Arbore_cotit
Stiu ce este
Si atunci nu stii citi, ce am scris eu, unde vine montat variatorul sau ce vrei sa scoti in evidenta? Ia silabiseste raspunsul meu, inca odata si cu voce tare la raspunsul din 11. Iulie2014.20.59!
Ce NU ba Valy?
Nu inteleg ce vrei tu sa spui cu asta, ai fi tu destept da pastreazati desteptaciunea pentru tine, nu face cu mine pe smecherul!
Tu stii citi? Axul ambielajului! Punct! Daca erai tare mu puneai intrebari pe TPU!
Cred ca suferi de neatentie tu, nu prea iti da lumea importanta si de aia esti tare in clanta! Termina!
Problema rezolvata, rulmentii de la vibrochen spartii, in concluzie jocul rulmentului deregleaza aprindere