Daca nu calcam ambreiajul corespunzator nu imi intra in viteze.
Foarte mult pot fi. Noi nefiind acolo de unde sa știm. Nu putem decât ghici sau in cazul violettei scrie lucruri aleatorii fara sens
Nu stiu care e cauza, ca n-avem noi timp si bani de reparat la nivel SF niste rable vechi.
Dar am doua solutii DIY pentru tine:
1. Nu mai mergi cu masina. O uiti pur si simplu. Nu-i mai faci RCA, ITP, nu-i mai pui nici benzina. N-o sa te mai enerveze nici un scartait, si economisesti foarte multi bani.
2. Ia cateva tuburi de spuma poliuretanica si baga peste tot. Insisti in directia din care auzi scartaitul. Baga-ti si in urechi, sa fii sigur ca n-o sa mai auzi scartaitul ala. La final vei avea o masina super eficienta dpdv al climatizarii, cu o izolare fonica demna de Rolls.
Succes!
Nu am vrut sa merg in service pentru o chestie minora pe care probabil o pot face si eu. Prefer sa conduc o 'rabla' ca incepatoare, nu ca altii care se flexeaza cu masini scumpe la inceput pana o busesc. Nu vreau sa economisesc bani, toti banii se duc in 'rabla' mea.
Eh, glumeam.
Depinde ce masina este, si din ce zona se aude scartaitul. Cel mai frecvent trancane masinile hatchback, nu stiu daca hayonul sau polita dintre geam si bancheta, dar ceva scartaie urat, constant. Uneori stopul de pe luneta.
Alt scartait comun este cel de la grila de ventilatie de la parbriz. Prinde joc si face zgomot mai ales cand tremura motorul.
O mașină are câteva zeci de mii de componente prinse în diferite moduri... "Un scârțâit" poate veni din zeci/sute de locuri și poate avea zeci/sute de cauze.
Pot fi mai multe cauze. La mine, de exemplu, scârțâie scaunul șoferului, s-a slăbit sistemul de prindere.
David24876 întreabă:
led889 întreabă: