Acum mi-am dat seama ce are, aerul aconditionat si cel de caldura are niste iesiri (guri de aer cam asa se spun) si trimit aerul corespunzator in functie de cum doreste soferul, problema e ca la tine e o problema tehnica la acel sistem care iti baga aerul si trebuie reparat de un mecanic ori ii lipseste lichidul refrigerant care da aer rece la nevoie.
Nu se poate deoarece rotita aceea o dai la cald sau rece ori intre ele care ofera un aer intermediar nici prea rece dar nici prea cald si consuma carburant de pomana asa.
Pai crezi ca merge? Daca pornesti una nu cred ca o mai poti porni si pe cealalta
Hm interesant.
Ce masina ai?
Renault Koleos facelift
O sa ai caldura uscata de aerul conditionat. Daca ai observat masinile cu climatronic pornesc mereu cu aer nu conteaza ca dai pe cald sau pe rece. cu aerul pornit chiar pe cald nu se aburesc geamurile
Licenta windows 7 GRATIS
Usename and password NOD32
http://useful4you.blogspot.com
Acum mi-am dat seama ce are, aerul aconditionat si cel de caldura are niste iesiri (guri de aer cam asa se spun) si trimit aerul corespunzator in functie de cum doreste soferul, problema e ca la tine e o problema tehnica la acel sistem care iti baga aerul si trebuie reparat de un mecanic ori ii lipseste lichidul refrigerant care da aer rece la nevoie.
Da cel putin la masina mea e posibil
Da... trebuie sa rupi butonul in doua deci..se intampla ceva cu butonul
N-am vazut nici Porche cu doua butoane de aer conditionat . Daca dai rece sa zicem 10 grade si cald 20 in masina se face 15 sau cam asa
.