Eu am permis de aproape 3 decenii si conduc zilnic o masina de 1000 de euro si nu ma tem sa merg cu ea nici la drum lung, indiferent de destinatie, ba uneori chiar cu rulota in cui. Si nu e vorba ca nu am alta (intretin 3 masini...), doar ca in final nu pretul ei conteaza, ci felul in care te simti in ea.
Bine, pentru mine masina asta valoreaza de 5 ori pe atat, dar daca ar fi sa o vand probabil nu ar face mai mult de 1000.
Si sa nu uit, inaintea ei am avut o alta masina, cumparata cu 1000 de euro si vanduta dupa 7 ani tot cu 1000 de euro.
Este o greseala inradacinata in capul oamenilor ca atunci cand esti incepator trebuie sa incepi pe o tigaie, gandeste-te asa siguranta ar trebui sa primeze!
Adevarat nu e ok sa incepi cu un Porsche de 150k euro precum beizadelele, dar nici o masina de 1000 de euro care merge sacadat si e praf, nici nu stii cum in sens giratoriu te lasa motorul, ca sigur o masina de 1k euro nu are injectoare si pompe sau senzori in regula
Evident primeaza bugetul, dar eu as merge pe ceva mai scump putin poate 4000-7000 euro sa fie mai ok
Eu am inceput pe o limuzina, nu noua dar scumpa la acea vreme, deci se poate, ca parintii mei nu sunt proprietarii Dedeman
Da, merita.
Gasesti modele din anii 2000, in stare buna, cu inspectie tehnica la zi.
Zilele trecute ma uitam la un Opel Vectra C din 2003, ingrijit, vopsea ok, toate actele la zi, cu motor 1.8 benzina, la 5000 de lei.
Avea clima automata, jante de aluminiu, geamuri electrice.
Nu mai zic de conserve de genul Renault Clio, la care prinzi si doua bune la 1000e
Sau 3 Matiz-uri...
Necunoscatorii au impresia ca daca nu dai salariul pe 2 ani, nu cumperi masina buna. N-au auzit de modele vechi, nu stiu ca piesele masinilor vechi se vand pe preturi minuscule...
E foarte usor sa mentii in circulatie o masina din 2000-2005, toate problemele modelului sunt discutate si parcurse de foarte multa lume (e plin Youtube-ul de rezolvari).
Ce farmec are? Ia-ti una de 50.000, daca tot o botesti macar sa botesti una calumea
Cu 1000 de euro nu gasesti sa iti iei masina?
Poate d-aia din care iti cad piese cand mergi pe strada.
Gasesti, nu te lua dupa ei, toti prietenii mei au inceput cu masini de 1000 euro si foarte bine au facut ca au luat toate bordurile din oras in primele luni
Eu am intrebat retoric daca nu gasesti, jafuri la 1000 de euro sunt destule, altfel 60% din populatia romaniei nu ar mai avea masina
Daca r fi asa am gasi numai piese pe strazi avand in vedere ca in Romania sunt multi cu astfel de masini
Nici eu nu am busit-o serios dar sunt momente in care te panichezi ca incepator si mai faci si tampenii, sunt 1000 de situatii care se pot crea, de ce sa risti? Ca sa ai fite si sa te lauzi ca ai masina de 7k? Nu mersi, ma bucur ca nu am avut masina scumpa din prima, mai ales la cat esti sicanat de toata lumea cand ai lamaita in geam ca toti au impresia ca ii incurci ca incepator si daca esti atenti in draci si nu faci nicio greseala.
Nu știu vere, cumpara-ti ce vrei.
Da, merita, chiar si una de 2000 pentru inceput, decat una sub 1000 din care sa cada piese pe drum
Ca să îți dai seama dacă o mașină la 1.000 de euro merită sau nu, trebuie să iei în calcul mai mulți factori.
Starea mașinii, ar fi un factor. O mașină la prețul de 1000 de euro poate fi relativ veche și uzată. Este esențial să inspectezi în detaliu starea mașinii și să verifici istoricul de întreținere și reparații. Dacă mașina necesită investiții mari în reparații, costurile ulterioare pot depăși valoarea inițială a mașinii.
Scopul utilizării, ar fi alt factor. Dacă ai nevoie de o mașină pentru a te deplasa în mod regulat sau pentru distanțe lungi, ar putea fi mai înțelept să investești într-o mașină fiabilă și/sau, poate, ceva mai nouă. Chit că la început o să dai mai mult, dar în după vreo 6-7 luni îți scoți banii. Că nu cred că îți cumperi mașina ca să o ții doar jumate de an. Dacă nu o folosești chiar zi de zi sau la 2 zile și mergi cu ea mai mult prin oraș sau maxim la țară, atunci merge și o mașină de asta, un timp.
Siguranța, un factor foarte important (poate chiar cel mai important). Mașinile mai vechi și mai ieftine, de regulă, au sisteme de siguranță mai puține și nu foarte avansate. Dacă siguranța personală este o prioritate, poți căuta mașini mai noi și cu ceva dotări, care vin cu caracteristici de siguranță îmbunătățite și mai noi.
Dacă bugetul tău este cam limitat și o mașină mai scumpă nu este o opțiune, atunci o mașină de 1000 de euro poate fi o soluție temporară pentru „a te duce de colo-colo". Asta până când ai bani de o mașină mai nouă și mai bună.
Dar dacă ești începător și mașina este slabă (nu motoare de gen 2.0 cu nu știu câți cai), atunci merge mașina asta la 1.000 de euro. Că la început o să mai dai peste ceva borduri, stâlpi sau alte mașini parcare (sper că nu) și ea fiind o mașină ieftină, nu o să te doară sufletul când o julești.
Nu e ca si cum ai gasi mai ieftina de atat. Merita sa o dai de toate bordurile un an si apoi sa iei una mai scumpa
De ce sa busesc o masina noua? N-am ce face cu banii? Nimeni nu invata sa conduca in 20 de ore. Tre sa fii tampit sa dai 7000 euro pe o masina ca incepator ma rog sa ma fereasca universul de paparude care au impresia ca daca au permis de 2 zile sunt expeti la volan. O masina scumpa inseamna reparatii scumpe, mai bine pierd 2000 euro in 2 ani decat 10.000+ logica lu peste prajit