Nu prea se mai merita, Golf 4 e un harb la ora actuala. A fost si este o masina solida, dar toate dieselurile la ora actuala bat spre 400. 000km, unele chiar depasesc aceasta valoare, desi in bord toate au intre 160. 000km si 280. 000km, setate de bisnitari, bineinteles.
Lasand la o parte succesul pe care l-a avut, Golf 4 la ora actuala sunt niste cazane alergate, cu putine dotari, si alea defecte, care in comparatie cu masinile noi de acum, sunt doar ieftine. Necesita intretinere cu titlul de reparatii capitale, se strica piese care sunt destul de scumpe.
Motorizarea de 116cp e destul de pretentioasa la motorina, pe langa kitul de distributie trebuie schimbata si volanta care nu e tocmai ieftina, iar consumul poate fi maricel, in functie de intretinerea de care a avut parte.
Dupa mine, un Golf 4 la bani de masina buna e o loterie; poti sa iei o teapa de toti banii, sa te trezesti cu o dauna totala pregatita de vanzare, care-ti consuma cat un benzinar si cine stie ce probleme iti mai face... Eu am vazut de toate, de la cutii sparte la consumuri de 9% mixt si demaraj similar cu un Logan 1.2 cu portbagajul plin...
Nu, pentru ca este un fier vechi de 15 ani. Degeaba scrie vw pe sigla ca i-a trecut vremea.
Eu tias recomandao,,, un unchi de al meu are un golf 4 1.9 TDI din 2000 si are 850.000 km in bord si masina merge foarte bine deci cumparo...
Ai pus la calcul si taxa de prima inmatriculare, dat fiind ca masina este din 2000? Daca da, spune si ce tip de emisie are Euro 2-3-4?
Am pus in calcul taxa! Este in jur de 650 euro! Este euro 3!
EURO 3! Taxa e vreo 650 euro!
Nu se mai merita cumparat fiindca masina e deja "obosita".Eu ti-as recomanda un citroen c4 2009 second hand