Cam puține informații dai. Pot să se întâmple multe lucruri, de la descărcarea bateriei până la a lua foc. Depinde de tipul bateriei și de consumstori.
E ca si cum ai avea multi consumatori de apa dintr-un rezervor, pe o conducta de 1/2. Nimeni nu primeste suficienta apa (amperi) pe unitatea de timp si s-ar putea sa se deshidrateze. Plus ca apa se va termina relativ repede. Si conducta s-ar putea uza prematur.
Multe consumatoare,sau multi consumatori? Aici e aici
Daca te referi la bateria de la masina,atunci nu are treaba bateria cu consumatorii,bateria este folosita doar la pornire, ori cand motorul este oprit si folosesti radio, ori mai stiu eu ce folosesc unia.
Cind ai pornit motorul, bateria nu mai furnizeaza curent, primeste curent de la alternator, se incarca.
Toti consumatorii tai vor primi curent de la alternator
Se face o gaura in univers si dispare tot pamantul
sau EVIDENT se descarca bateria MUUULT mai repede
si se incarca consumatoarili (sunt femei nu?) foarte, foarte incet (toate incarcatoarele, inclusiv bateriile au un parametru de putere, care e LIMITAT)
Salut.
Păi, mai detaliază puțin ce vrei să spui. Presupun că bateria e pusă pe o mașină și nu-i dată jos și puse diverse consumații pe ea (că doar așa se consumă mai repede bateria și trebuie reîncărcată). Dacă e pe mașină, depinde și când se fac aceste consumații, însă tu spui multe consumații - nu consumații mari. Adică în același timp să ai farurile aprinse (dar nu și proiectoarele), climatizarea pornită (dar nu la maxim), câteva gadgeturi și alte mărunțișuri. Dacă nu se arde vreo siguranță, aparent e încă bine, mașina încă suportă comenzile date - doar că s-ar putea să pui presiune pe alternator, mai ales dacă toate aceste consumații merg mult în staționare și nu în timpul mersului. Recomandabil e să nu folosești ce nu ai nevoie sau nu la intensitate maximă, forțezi instalația, e posibil să arzi din siguranțe și să nu ai de schimb. Nu știu cât te-am putut ajuta.