Cunosc sistemul, de la Clio... Nasol de modificat.
Ai puntea fixa, tine loc si de arcuri.
Nu ai de ales, trebuie sa te multumesti doar cu telescoape mai tari pe spate. Sau cine stie, vezi pe www.reno.ro daca s-a discutat ceva de suspensia sport, la sistemul asta fara arcuri pe spate.
Da, gasesti piese aftermarket pentru a face suspensie sport, pentru majoritatea masinilor.
O varianta mai sigura ar fi modificarea unor telescoape originale, la un atelier specializat, si montarea unor arcuri mai scurte si mai tari, eventual de la alt model de masina.
La Daciile 1300 modificate pentru curse, majoritatea au montat arcuri dure scurtate, au desfacut telescoape originale pe ulei, le-au pus garnituri noi, ulei mai vascos (deci le-au facut mai tari), si au scurtat tijele, ca sa ruleze cu garda la sol micsorata, fara sa bata telescopul in capatul cursei, pana se sparge. Mai schimbau barele stabilizatoare cu unele mai groase, de la papuc diesel pe fata si break pe spate, si faceau din Dacii bolizi
Pentru Laguna, prima data cauti pe internet un kit de suspensie sport, iar daca nu, incepi sa cauti arcuri tari, si mecanici priceputi la modificat piese.
La Laguna pe spate sunt doar amortizoarele fara arcuri
Cunosc sistemul, de la Clio... Nasol de modificat.
Ai puntea fixa, tine loc si de arcuri.
Nu ai de ales, trebuie sa te multumesti doar cu telescoape mai tari pe spate. Sau cine stie, vezi pe www.reno.ro daca s-a discutat ceva de suspensia sport, la sistemul asta fara arcuri pe spate.
Ce mai idei, pui arc scurt dar telescop lung, asta da idee buna asta bate campurile, lasa-l in pace, omu viseaza.Masinile sport au suspensii sport.Ce inseamna suspensie sport? Arcuri si telescoape scurte, deci nu poti pune arc scurt cu telescop lung, indiferent ce i-ai pune tu.
Apoi mai este vorba despre acele brate, nu stiu cum le spune in romana, alea ce vin la roti, la o masina sport ai doar 2 brate si o bara de stabilizare sau cum ii mai zice, pe cand la o masina confort ai vreo 4 brate plus arc lung si telescop pe masura.Deci la sport bratele incurca, de aia sunt doar 2 si bara aia de stabilizare.
Ce gandesc eu, nu stiu dar este o posibilitate.Cauta si vezi daca masina asta a fost facuta cu suspensie sport cat si confort,daca au facut si cu suspensii sport,atunci cauti o bascula, parca asa se numeste, sau asa o numesc romanii ok? In engleza ii zice subframe, deci cauti bascula asta sport si o pui la masina ta, apoi cumperi arcuri si telescoape sport, bratele alea si ai rezolvat problema.
Daca masina n-a fost facuta si cu suspensie sport, tu singur nu cred ca poti face ceva.Doar sa mergi la unii care se ocupa de modificari.
Dar de ce preferati voi suspensia sport sincer nu stiu.Tu mergi cu masina la curse? Orice om care foloseste masina pentru uz personal,deci nu curse nu vad rostul astora sport,adica sa simti toate denivelarile,toate pietricelele peste care treci cu roata? Asa imi iau bicicleta eu cred ca voi va faceti singuri de lucru, plus bani aruncati aiurea, pur si simplu pentru nimic, nu te ajuta suspensia aia absolut cu nimic.
Auzi la asta arcuri tari arcuri tari si scurte, cu telescoape lungi, i-ai dat gata pe toti, praf iai facut
Unde pui ca-ti trebuie alt hub, sau cum ii zice butucu ala pe care sta toata roata, deci sa faci chestia asta te va duce undeva la mai mult decat costa toata masina ta da na fiecare cu cel doare