Cam greu sa se rupa, fiind presata acolo.
Poate fi insa arsa, iar motorul sa functioneze in continuare.
Cand garnitura nu mai etanseaza corect, de regula apar una sau mai multe dintre simptomele:
-scurgeri pe blocul motor (de la garnitura in jos)
-zgomote in timpul functionarii (fasait)
-antigel in ulei sau ulei in antigel
-ulei sau antigel in camera de ardere, se ineaca si scoti bujia cu ulei pe ea, sau cu antigel.
Daca iti porneste foarte greu, fierbe si nu sta la relanti, ai putea avea probleme cu ungerea.
Da, nu e rupta ca m.am uitat si nu e nici o urma si nici nu baga presiune in apa, dar tot nu imi merge bine. cate odata merge perfect 5 minute asa si dupa se opreste, (daca merg cu ea si apas ambreiajul si o las neaccelerata se opreste motorul... si dupa ce ii dau drumul porneste iar... cand ar fi fortat motorul ar merge... dar cand nu moare. care sa fie cauza? Prea mult ulei in benzina? Sa fie o cauza si asta?
andra0106 întreabă: