Segmentii pot fi: De debit ulei sau de ungere cum zicea marian si de compresie.
- Segmentii de ungere ajuta pistonul sa se deplaseze pe cilindru fara a se dezaleza, asigurand cantitatea optima de ulei pentru ca pistonul sa alunece perfect;
- Segmentii de compresie au rol de etansare a cilindrului pentru a nu pierde compresie;
- Filtrul de aer are rolul de filtrare a aerului pentru a nu intra impuritari in camera de ardere;
- Electromotorul este pus pentru a asigura aprinderea electrica a masinii sa nu dai la manivela ca in anii 1902-1971 perioada in care s-au facut masini cu manivela.
Ionut,sa o luam pe rand:
segmenti:de compresie si de ungere
cei de comprasie asigura etansietareacamerei de explozie(inima motorului)
cei de ungere ajuta pistonul sa culiseze pe camasa(cilindru)
pistonul in combinatie cu biela manivela sunt un ansamblu care transforma miscara rectilinie in miscare circulara
filtru de aer este responsabil ca in camera de ardere sa imtre aer curat
carburatorul (carterul la motoare in 2 timpi)asigura amestecul
optim combustibil-aer in camee)ra de ardere
bujie:da scanteie in camera de ardere
delcou-platina-bobina de inductie dau scanteia electrica la bujie
multumesc!(caracatita01@yahoo.com)