In functie de greutate, masina are mai putine surube fata de un autobuz care e mai greu si sufera trepidatii toata ziua iar masina merge mai usor si urca putine persoane in ea
Sau siguranta ca sa nu sara roata din locul ei
Nu semnifica nimic. La autoturisme oscileaza intre 3 si 5, la masinile de teren intre 5 si 8, si tot asa.
Rezistenta se da din grosimea prezoanelor, nu doar din numarul lor.
N-au nici o legatura cu norma de poluare a masinii.
Nu, wtf. Paranoici mai sunteti -.-. Tu crezi ca masina aia rezista la 200 km/h in 2 suruburi?
Pai normal ca semnifica! Ce crezi ca roata poate sa stea la 200 km/h în 3 șuruburi ca la DACIA!
Poate sa stea roata de Dacia in 3 prezoane la 200km/h.
Prezoanele nu sunt solicitate la viteza, ci la greutate si mai ales viraje. Daca unei masini i s-au pus 3 prezoane la roata, inseamna ca fortele la care e supusa acea roata e mult mai mica decat cea la care cedeaza prezoanele.
Deja ce este peste 6 suruburi sunt tancuri.
Stanmariusvasile întreabă: