| Dany_Seby_1996 a întrebat:

Si din ce cauza apare limp-mode?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Am explicat la cealalta intrebare, cand se depaseste un parametru de siguranta, cum ar fi presiunea pe admisie.
Cand comanda turbinei nu mai functioneaza corect, iar la viteza mare se formeaza compresie mult prea mare, motorul intra in limp-mode pentru a nu se sparge motorul.
La masinile modificate, de multe ori se intampla sa se rupa cate o biela, din cauza presiunii mai mari date de turbina. Nu stiu exact pe la ce presiune lucreaza turbo de la TDI, probabil un maxim pe la 1. 2bar, dar asta treptat, nu in orice moment. La un motor 2.0 diesel, de Mercedes, care initial a fost aspirat (fara turbo), s-au rupt 2 biele, dupa ce s-a adaugat turbo, si s-a incercat supraalimentarea la 1. 5bar.
De asta exista acel limp-mode, piesele din motor sunt facute sa reziste la anumiti parametri. Daca se depasesc acei parametri, apare uzura excesiva, sau chiar... BUM! laughing

0 răspunsuri: