Am doar o banuiala, la mine totul e digital si de aceea sper sa nu zic o prostie
Poate fi ceva electric sigurantele de exemplu, relee, fire si senzori (daca exista senzori care comunica mai multe lucruri deodata) sau ceva fizic ce necesita inlocuirea ceasului de bord cu totul, pentru ca exista si posibilitatea defectarii ceasurilor de bord -are o placa in spate, decalarii acestora etc
Cred ca cei mai potriviti pentru a da un diagnostic in acest sens sunt electricienii auto
Eu as verifica sigurantele masinii prima data
Daca nu te pricepi orice electrician auto o poate face
La reprezentanta producatorului se pot calibra toate instrumentele de masura si cele indicatoare.
Ai verificat cu diagnoza?
Masinile din grupul VAG oricum nu indica temperatura reala, ci o rotunjire. La 75 de grade indica 90 in mod normal.
Daca valorile sunt asa cum spui tu, ori a intrat un Dorel in codarea ceasurilor si a facut rahatul praf, ori s-au schimbat ceasurile si nu au fost adaptate.
maduts întreabă: