Depinde in ce sens este defecta ce simptome prezinta:
- Eşec la testul emisiilor (caracte-ristic, o concentraţie mare de CO şi/sau HC);
- Catalizator deteriorat (cauzat de o concentraţie mare de carburant);
- Consum crescut de carburant (cauzat de o concentraţie mare de carburant);
- Motorul funcţionează neregulat;
- Performanţe reduse.
In toate problemele mai putin cea care determina scaderea performantelor este indicat sa lasi conectata sonda adica mufa aceea sa fie introdusa dar oricum nu merge mult asa cel mai bine schimba sonda!
Nu stiu ce masina ai, dar e posibil sa mergi cu ea subturat. Incearca sa mergi constat cateva minute cu motorul in 3500 4000 rpm.
Din ce stiu eu, turatia mare ajuta motorul sa curete sonda lambda, asta in cazul in care nu este complet distrusa. Poti sa incerci, nu ai nimic de pierdut. Nu poti merge cu ea deconectata. Nu cred ca va porni motorul, fiindca calculatorul de injectie taie alimentarea cand depisteaza o problema mai aparte. Deci, daca e intr-adevar "moarta" mai bine schimb-o. Mai devreme sau mai tarziu tot la schimbare ajungi.
Pot merge cu ia deconecata si inca foare bine. nu-mi mai tremura masina la pornierea de pe loc. despre golf 4.1.4 este vorba
amarasckan întreabă: