Poi il pui pe cric si il turezi o leaca sa vezi daca joaca carenele pe el(am luat eu un scuter si a trebuit sai strang toate suruburile) sa nu fie spart carenele sau lipite sa arate bine sa vezi daca merge telescopu(amortizoru) sa nu fie moale sa aiba compresie cand dai la peda,sa porneasca bine la rece/cald sa toarca frumos motoru sa nu se auda zdranganituri,sa nu fie chinezarie sa vezi daca trage motoru sa vezi cat fuge sa iti mearga semnalizari/faruri stopu de frana clacsonu sa-ti indice pe bord cat fuge sa nu fie stricat ceva, daca il gasesti cu racire pe apa e mai bine ca te tine motoru mai mult, sa aiba frani bune fata/spate, te orientezi si tu sa fie cum iti place tie, funda?
Pai in primul rand te sui pe el si vezi daca te simti bine pe el. Pe urma dai o tura cu el, fortezi motorul sa vezi daca merge bine, pe urma incerci franele daca merg bine. Te mai uiti in locul unde este motorul, bateria sa vezi daca sunt in stare buna. Multa bafta si sanatate. Salut.
Salut. In primul rand verifici compresia adica dai la pedala sau kickstarter ce are el sa vezi daca opune rezistenta apoi ii lasi sa mearga la relanti aprox 25 min, faci o tura cu el de preferat un deal sa vezi daca trage. si actele sa fie ok sa nu curga ulei in locul unde l-ai lasat sa mearga sa nu bata sau sa tancane ceva prin motor..cam atat
danydany097 întreabă: