Mi se pare ca e in jur de 150 de lei o activitate RAR, si nu cred ca poti face doua in aceeasi zi, deci un 300 de lei in mare, daca doresti precizarea unor dimensiuni de anvelope optionale, omologate deja de producator pe modelul tau.
Daca doresti o dimensiune de anvelope care nu a fost omologata de producator pe modelul tau, cei de la RAR vor cere parcurgerea unui test de dinamica, la Bucuresti, pentru a se convinge ca rotile respective nu afecteaza performantele de fabrica a masinii, in special cu privire la consum/poluare.
Testul ala e cateva mii de lei, nu mai stiu exact.
Poti cere de la reprezentanta Ford o fisa cu dimensiunile de anvelope omologate de producator pentru seria ta de sasiu, cu aia mergi la RAR mai la sigur, se uita inginerii la dimensiunile de acolo, le cauta in sistemul lor si ti le trec in carte direct, fara nici un test, doar cu simpla identificare (verifica seriile si starea vizuala a masinii).
180 lei > schimbat culoare in carte + dimensiunea anvelopelor+spaga 100 lei ca m-a luat fara programare
Da, chiar si cu programare e bun un 50 sau 100, altfel risti sa caute pretexte; am patit.
Aveam de scos certificat de autenticitate (in 2015, cand se cerea la fiecare transcriere), omul a gasit o gaurica intr-un colt de portiera si a inceput sa urle ca imi anuleaza si ITP-ul. Am pus 50 de lei la scrumiera si nici nu s-a mai uitat la serii, mi-a dat hartia "pe incredere".
Orice omologare RAR costa 30 lei din ce-mi amintesc. Posibil să se mai fi scumpit între timp.