| Ionuţ8883 a întrebat:

Ştie cineva cum se scoate mufa de la senzor de la un Audi A4? (Îmi rămâne ABS si ESP aprins)

2 răspunsuri:
| relian a răspuns:

ABS sensor ala este la roti, trebuie sa dai roata jos si apoi intorci din volan pana ce vezi partea ailanta sau poti vedea de cealalta parte de butucu rotii si acolo vei vedea ca este un cablu, te duci pe el si la capat este senzoru, dara este prins cun surub, scoti acel surub si ai scos senzoru afara.Mergi pe cablu in sus si pe undeva vei vedea o mufa de acolo se deconecteaza.Aia e tot schimbi senzoru asta daca e defect sau il cureti, uneori ala este murdar sau are pilitura pe el si nu mai citeste bine si de aia se aprinde la bord. Daca dupa ce l-ai curata tot asa face atunci trbe sa il schimbi cu unul nou.Acum e naspa ca nu stii care sensor laughing ca masina aia are pe fiecare roata sensor,eventual ar trebuie sa scanezi s-o pui pe tester cum zic romanii sa zica ala la ce roata este,dara sa mai dai si bani la tester mai bine tot naspa e si asa laughing nai de unde sti exact care sensor e defect. Dara poti curata pe toate,asta daca au acolo murdarie sau pilitura,incerci, vezi daca mai apare lumina la bord, daca da atunci cumpri un sensor si le iei pe rand si le schimbi si tot asa pana gasesti care e rau. Daca deja stii care este rau e simplu de scos si inlocuit. Unele masini au senzor si la frana deci daca vei vedea cas doua clabluri, nu-ti fa griji tiarata cablu singur unde merge, ala de frana merge la placutele de la frana, ala de ABS merge la butucu rotii si este bine fixat acolo cun surub.Cand o sa vezi o sa fie floare la ureche.
Poti de asemenea tu singur sa verifici acei sensori de la roti.scoti unde se mufeaza,este pe acolo undeva pe linga roata, mergi pe cablu cum am zis si vei vedea unde se conecteaza, desfaci, pui un aparat de masura in mufa aia, dai pe volt DC si rotesti roata asa cat poti tu si daca iti da ceva volataj atunci senzoru e bun, daca nu-ti da voltaj atunci e dus sensorul.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Ai 4 senzori de rotatie la roti, senzor de acceleratie laterala undeva prin interior (sub volan probabil), plus senzorii din unitatea ABS/ESP. Daca scoti vreo mufa, ramai cu aceleasi erori, sau te mai trezesti ca se comporta aiurea masina.
Fa o diagnoza si vezi ce eroare ai.