| Marius19980 a întrebat:

Stie cineva daca motoarele 2.0 tfsi de dupa anul 2017 sunt la fel de pacatoase ca cele din generatiile anterioare? (rog sa raspunda doar cei bine informati)

4 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

La fel cum TDI-urile pana in 2008 sunt niste catastrofe, iar Golf 4 e o caruta de foarte proasta calitate, dar oamenii si mai ales posesorii de stiu de reusite emblematice, nu m-as mira ca motoarele TFSI sa fie mult mai ok decat se vorbeste pe la colturile blocurilor comuniste laughing
Eu nu stiu nimic de TFSI din proprie experienta, doar prima si a doua generatie de TSI am vazut ca-s foarte pretentioase si proiectate improvizat.
Dar zona din care vin informatiile despre TFSI este aceeasi cu cei care spuneau ca 2.0 TDI PD este mult mai prost decat 1.9 TDI/ TDI PD, iar din experienta am observat ca sunt amandoua la fel de bune/proaste. Adica am intalnit foarte multe 1.9 PD busite din toate partile de uzura si imposibil de tras in parametri (fara sa bagi 10.000 de lei in reconditionari), si foarte multe 2.0 TDI care efectiv n-aveau nici o treaba, chiar daca proprietarii mergeau 2km pe zi si incurcau benzina cu motorina la pompa.
Deci... N-o sa afli despre TFSI decat daca te apuci de mecanica sau iti cumperi unul cu ochii inchisi.
Consumul de ulei la un motor turbo pe benzina este normal cam la orice marca. Parerea mea este ca daca se incadreaza in 2 litri la 10. 000km, poate fi o masina ok, care sa scoata gazele in limite.

| Frank51 a răspuns:

Nu există motor păcătos ci foarte abuzat. Astea 1.8 2.0 tfsi sunt motoare foarte bune dar aparent singura lor problemă (spusă chiar de proprietari ) este faptul că orice ai face tot consumă puțin ulei. Nu mi se pare ăsta un inconvenient, deși eu la 1.8T generație veche nu completez nici măcar 10 grame la 8000km când schimb uleiul.

Nu te gândi că o să fie așa rău, singura ta problemă reală va fi consumul de combustibil, pentru că o data ce te bucuri de performantele unui motor din ăsta, treci peste niște inconveniente de genu.

| GligoresiLaruca a răspuns:

Problemele cu consumul de ulei au fost rezolvate in 2012.
Dar multe au fost rezolvate in garantie prin inlocuirea pistoanelor si a bielelor deoarece noile pistoane aveau gaura de bolt mai mare.
Problemele cu intinzatorul hidraulic au fost rezolvate si ele tot cam atunci si nu mai sare de la punct la 80. 000km.
La mine consumul de ulei nu a trecut vreodata de 0, 5 litri la 10, 000 km cand ii faceam schimbul.
Motorul asta este o bijuterie tehnologica, multi mecanici fug de el pentru ca sunt incompetenti.

| ayanaaaa a răspuns:

Mama are un Audi A4 2.0 TFSI din 2018 si nu a avut vreo problema cu motorul si consumul de ulei pana acum. Este un motor foarte bun, si chiar puternic daca e varianta de 245 de cai, si are un consum foarte bun (undeva la 6-7 in oras)

Inainte a avut si un A5 2013, tot 2.0 TFSI care consuma destul de mult ulei, dar cu generatiile noi vad ca au rezolvat problema asta

Eu am un S5 2019 si nu consuma ulei absolut deloc, in schimb am abonament la OMV laughing